arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۹ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۷

سرمربی کرواسی: رونالدو خودخواه و از خود راضی است

«زلاتکو دالیچ» سرمربی تیم ملی کرواسی در جام جهانی 2018 در اظهار نظری انتخاب نشدن «کریستیانو رونالدو» فوق ستاره یوونتوس را به عنوان مرد سال یوفا اتفاقی «عادی» دانست و رونالدو را «خودخواه» نامید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی کرواسی: رونالدو خودخواه و از خود راضی استتارنمای خبری گل روز شنبه نوشت: پس از اعلام «لوکا مودریچ» هافبک کروات تیم رئال مادرید به عنوان مرد سال یوفا، رونالدو برنده پنج بار توپ طلای فوتبال جهان با واکنش های خود نسبت به این موضوع بار دیگر تیتر نخست روزنامه ها را به خود اختصاص داد.
در این بین، دالیچ در این خصوص اظهار داشت: رونالدو در مراسم اهدای جوایز فردی یوفا شرکت نکرد و اظهاراتش در مورد مودریچ هم ارزش بحث کردن ندارد، اما او با این کار آنچه را من مدت ها در مورد او تکرار می کنم، اثبات کرد؛ رونالدو بسیار مغرور و خودخواه است و چنین بازیکنی در تیم من هیچ جایی ندارد.
وی افزود: رونالدو از آن دسته بازیکنانی است که باخت تیمش هیچ اهمیتی برای او ندارد و تنها چیز مهم، گل زدن خودش است.
ستاره پرتغالی یوونتوس به هیچ وجه جزء بازیکنان مورد علاقه دالیچ نبوده و انتخاب کاپیتان تیم ملی کرواسی و قدردانی با جایزه بهترین بازیکن سال یوفا از تلاش های او چه در عرصه باشگاهی و چه در رقابت های ملی، موجبات خوشحالی این سرمربی را فراهم آورد.
سرمربی تیم ملی کرواسی ادامه داد: لوکا بازیکن و انسان بزرگی است و شهرت و افتخار و عناوین متعدد با رئال او را تغییر نمی دهد. او برای رسیدن به این جایگاه سختی های زیادی را پشت سر گذاشته است، خداحافظی از فوتبال ملی برای او زود است و یورو 2020 باید نقطه اوج فوتبال مودریچ باشد

نظرات بینندگان