arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۸۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۳ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۷

هشدار جدی اپل به ترامپ بخاطر تعرفه‌هايش: قیمت‌ها سر به فلک خواهند کشید!

تیم کوک اعلام کرده در صورتی که تعرفه های آمریکا به وضعیت عادی باز نگردد قیمت های محصولات خود را افزایش می دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیم کوک اعلام کرده در صورتی که تعرفه های آمریکا به وضعیت عادی باز نگردد قیمت های محصولات خود را افزایش می دهد.

 به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از ورج، خبرهای جدید حاکی از آن است که این شرکت قیمت های خود را به دلیل تعرفه های اخیر آمریکا افزایش داده است.

بر همین اساس نیز شرکت اپل نامه ای جدید منتشر کرد و خواستار اتمام جنگ داد و ستد شد تجاری شد. این شرکت در بیانیه خود نوشت : به دلیل تعرفه های جدید آمریکا در مورد چین ، تعدادی از محصولات این شرکت مانند اپل واچ ، ایر پاد و هوم پاد با افزایش قیمت رو به رو خواهند شد.

در تعرفه های جدید گفته شده که 25 درصد مالیات افزوده برای محصولاتی که از چین وارد می شود اعمال می شود. افزون بر این پیشبینی می شود که چند محصول دیگر این شرکت نیز افزایش را تجربه کنند.

اپل اعلام کرده محصولاتی دیگر مانند مک مینی، ، موس وایرلس ، کیس چرمی و کاور ، برخی از آداپتورها ، شارژرها ، کابل ها و ... نیز درگیر افزایش قیمت محسوسی خواهند داشت.

اپل از دولت آمریکا خواسته است این تعرفه های جدید را  محصولات را حذف کند. اپل در نامه ای نوشته است: « این تعرفه ها به مشکلی جدی تبدیل شده اند و باعث صدمه دیدن کمپانی ها و مصرف کنندگان آمریکایی می شوند. بنابراین ما به دولت پیشنهاد می کنیم تغییراتی در سیاست های خود در خصوص  تعرفه ها اعمال کنند.»

علت نگرانی اپل از وضعیت این است که بسیاری از محصولات این شرکت در چین تولید می شود و در نتیجه در صورت توسعه تحریم ها با مشکلاتی رو به رو خواهد شد.

 

قطعا این تعرفه های جدید می تواند روی تمام محصولات اپل تاثیر به سزایی بگذارد و قیمت های این محصولات را افزایش دهداپل اعلام کرده که این تعرفه ها احتمالا ، به صورت مالیات روی محصولات برای کاربران آمریکایی دیده می شود.

 

 

برچسب ها: اپل ، فناوری
نظرات بینندگان