arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۱۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۲۱ - ۰۵ مهر ۱۳۹۷

شفر:از نتیجه راضی نیستم اما از عملکرد بازیکنان راضی‌ام/ اسماعیلی باید گل می‌زد

سرمربی تیم فوتبال استقلال، گفت: من از عملکرد بازیکنانم در دربی 88 راضی هستم اما از نتیجه راضی نیستم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شفر:از نتیجه راضی نیستم اما از عملکرد بازیکنان راضی‌ام/ اسماعیلی باید گل می‌زدوینفرد شفر بعد از تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس در نشست خبری، گفت: بازی بسیار سختی برای هر دو تیم بود. هر دو تیم جنگیدند و نهایت تلاش خود را کردند.

* اسماعیلی باید به پرسپولیس گل می‌زد

وی افزود:‌ در این شرایط انجام کار تاکتیکی بسیار سخت بود چرا که فضاها بسته شده بود. موقعیت گلزنی داشتیم و فرشید اسماعیلی می‌توانست گل بزند و نباید با توپ ادامه مسیر می‌داد. از عملکرد تیمم راضی هستم اما از نتیجه نه.

* برای بردن دربی به میدان آمدیم

شفر تاکید کرد: ما برای برد به زمین آمده بودیم و می‌خواستیم برنده شویم. یکی از بازیکنان پرسپولیس مصدوم شد و از این بابت متاسفم. خوب نیست یک بازیکن جوان دچار آسیب دیدگی شود و امیدوارم هر چه زودتر به میادین باز گردد.

* عینک‌تان را بیشتر تمیز کنید

وی در پاسخ به این سؤال که بازی چندان جذاب نبود اما حرکات او در کنار زمین جذابیت بیشتری داشت و خیلی به داور اعتراض می‌کرد، در صورتی که او بارها اعلام کرده به داور کاری ندارد، گفت: اصطلاحی وجود دارد که می‌گوید شما باید عینک‌تان را یک مقدار بیشتر تمیز می‌کردید. هر زمان که با داور صحبت می‌کردم بسیار خوب این کار را انجام می‌دادم و می‌گفتم عملکرد خوب و تصمیم درستی داشته و آنها را تشویق می‌کردم. تیم داوری بسیار خوب بود و عملکرد مناسبی داشت.

*اتفاقات دربی را جور دیگری دیدید!

شفر گفت: در بازی قبلی هم داور عملکردش خوب بود. داوری که این بازی را قضاوت کرد یک داور با کیفیت جهانی بسیار بالا است. شاید شما یک مقدار از زمین فاصله داشتید و تصاویر را جور دیگری می‌دیدید. شاید اگر نزدیک‌تر بیایید و از پشت نیمکت اتفاقات را ببینید نظرتان فرق کند.

* دوباره تاکید می‌کنم، پرسپولیس از فصل قبل بهتر بازی می‌کند

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه استقلال نسبت به هفته‌های قبل شرایط بهتری نداشت، سؤال این است که شما قصد دارید از بازی چه چیزی ببینید و چه برداشتی داشته باشید. شاید کار ترکیبی و فوتبال یک ضرب دو ضرب برای هر دو تیم غیرممکن بود. الان می‌گویم و قبلا هم گفته‌ام، پرسپولیس نسبت به سال قبل خیلی بهتر بازی می‌کند و ما پرسینگ خوبی امروز داشتیم. در این فصل خیلی از تیم‌ها پرسینگ انجام می‌دهند. اگر بازی لیورپول و چلسی را دیده بودید لیورپول با یک خوش شانسی می‌توانست گلزنی کند و چلسی هم با  وجود پرسینگ و پاس‌های بلند این شرایط را داشت. می‌توانیم فوتبالی بازی کنیم که فقط زیبا باشد اما باید به فکر نتیجه هم باشیم.

* فرشید می‌توانست استقلال را برنده دربی کند

سرمربی آلمانی استقلال تاکید کرد: زمانی که فقط پاس بلند می‌دهیم می‌گویند چرا پاس بلند می‌دهید. گاهی فوتبال ترکیبی بازی می‌کنیم سوال می‌شود چرا به صورت ترکیبی بازی می‌کنیم. باید با توجه به شرایط هر مسابقه کاری که ممکن است در زمین انجام دهیم. پرسپولیس خیلی خوب پرس می‌کرد. دو مهاجم از بالا و هافبک‌هایی که از پشت سر آنها برای پرس می‌آمدند کار را برای بازی ترکیبی و پاس کوتاه سخت می‌کردند. اما دیدید ما یک موقعیت گل داشتیم. توپ به گرو رسید و او به اسماعیلی پاس داد و اسماعیلی می‌توانست با یک شوت شاید گلزنی کند و برنده شویم. وقتی حریف خوب پرس می‌کند بازی ترکیبی خیلی سخت است.

* شاید انتظار داشتید که رحمتی و مدافعان را تعویض کنم!

شفر در پاسخ به این سؤال که سه تعویض انجام داد که آنها در خط حمله بود ولی نتوانست نتیجه را عوض کند و در مقابل دست برانکو در تغییرات بسته بود، خاطرنشان کرد: من خیلی خوب متوجه منظور شما از بیان این سؤال نمی‌شوم. شاید انتظار داشتید ما گلر و مدافعان‌مان را تغییر دهیم.در یک صحنه مرتضی تبریزی عضله پایش دچار گرفتگی کوچکی شد و ما نمی‌توانستیم او را عوض کنیم. یک یار کمتر داشتیم. مهدی قائدی را آوردیم و روح‌الله باقری یک مقدار خسته بود.

نظرات بینندگان