arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۲۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۰۸ - ۱۰ مهر ۱۳۹۷

بخشی از خط لوله انتقال گاز در باغملک خوزستان آتش گرفت / خانه های مجاور تخلیه شدند

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان گفت: نشت گاز از خط لوله انتقال از خوزستان به اصفهان در حوالی یکی از روستا‌های باغملک موجب آتش سوزی شد. محمد نجاتی پور فرماندار باغملک ساعت بروز این حادثه را ۶:۴۰ بامداد امروز سه شنبه ذکر کرد و گفت: برای ایمنی جان مردم روستای رستم آباد این شهرستان و نیز جلوگیری از خطرات احتمالی واحد‌های مسکونی مجاور و اطراف این خط تخلیه شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان گفت: نشت گاز از خط لوله انتقال از خوزستان به اصفهان در حوالی یکی از روستا‌های باغملک موجب آتش سوزی شد.

کیامرث حاجی زاده سه شنبه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: همه نیرو‌های امدادی در حالت آماده باش هستند و برای اطفاء حریق به منطقه اعزام شدند.
وی با اشاره به اتخاذ اقدامات لازم برای مهار آتش سوزی توضیح داد: نیرو‌های شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت اصفهان و خوزستان، فرمانداری شهرستان باغملک و دستگاه‌های امدادی اکنون در حال مهار آتش هستند.
مدیر کل مدیریت بحران خوزستان بیان کرد: شیر‌های ۲ طرف آتش سوزی بسته شده اند و جای هیچگونه نگرانی نیست چرا که آتش تحت کنترل است
وی تاکید کرد: همه امکانات استان در صورت نیاز و تقاضای فرماندار شهرستان آماده پشتیبانی هستند.
حاجی زاده گفت: علت حادثه در دست بررسی است.
محمد نجاتی پور فرماندار باغملک ساعت بروز این حادثه را ۶:۴۰ بامداد امروز سه شنبه ذکر کرد و گفت: برای ایمنی جان مردم روستای رستم آباد این شهرستان و نیز جلوگیری از خطرات احتمالی واحد‌های مسکونی مجاور و اطراف این خط تخلیه شدند.
وی گفت: خوشبختانه این حادثه تا کنون هیچگونه صدمات جانی برای شهروندان و امدادگران نداشته است و روند اطفاء حریق ادامه دارد.

نظرات بینندگان