arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۲۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۳ - ۱۱ مهر ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی «گوگل ویس» تا جدیدترین خودرو الکتریکی هیوندای

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

برنامه «گوگل ویس» به روزرسانی شد. این برنامه جدید به شکل رایگان برای همه افرادی طراحی شده که از انواع معلولیت های حرکتی رنج می برند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مدیرعامل باهوش و پرتلاش شرکت آمازون؛ جف بیزوس موفق شد بیل گیتس را پس از بیش از 2 دهه فرمانروایی در فهرست ثروتمندان فوربس شکست داده و در مقام نخست بایستد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

تنش میان غول های فناوری جهان و دولت استرالیا افزایش یافته است. این تنش به علت فشارهایی ایجاد شده که دولت در خصوص نقض حریم خصوصی کاربران به شرکت ها وارد می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نیمه شب گذشته مایکروسافت در جریان یک رویداد از محصولات و ویژگی هایی جدید رونمایی کرد. این محصولات و ویژگی ها را می توان مواردی دانست که کاربران از مدت ها پیش در انتظارشان بودند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

هیوندای از خودرو جدید خود موسوم به « i30 Fastback N » رونمایی کرد. این خودرو به لحاظ طراحی و امکانات توجهات بسیاری را در نمایشگاه پاریس به خود جذب کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یک خبر خوش برای آیفون بازها این است که با به روزرسانی تلفن های همراه خود می توانند از ایموجی های جدید استفاده کنند. ایموجی هایی که بسیاری از کاربران منتظرش بودند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری ، تکنولوژی
نظرات بینندگان