arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۳۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۲۲ - ۱۲ مهر ۱۳۹۷

اوبر به رای دهندگان آمریکایی خدمات ویژه ارائه می کند / شناسایی نزدیک ترین صندوق رای گیری / سواری رایگان برای معلولان

اوبر تصمیم دارد از افرادی که قصد دارند در انتخابات میان دوره ای ایالات متحده به عنوان رای دهنده شرکت کنند حمایت کند و به آنان خدمات ویژه مسافرتی ارائه کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اوبر تصمیم دارد از افرادی که قصد دارند در انتخابات میان دوره ای ایالات متحده به عنوان رای دهنده شرکت کنند حمایت کند و به آنان خدمات ویژه مسافرتی ارائه کند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از سی نت، مدتی پیش بود که لیفت اعلام کرد قصد دارد رای دهندگان ایالات متحده را برای حضور در کنار صندوق های رای حمایت کند و اکنون نوبت به اوبر رسیده که وعده ای مشابه ارائه کند.

اوبر یک سیستم ویژه را نیز طراحی کرده تا کاربران تنها با فشردن یک کلید نزدیک ترین محل رای گیری را یافته و به آن مراجعه کنند.

شرکت اوبر اعلام کرد این شرکت خودروهای خود را به شکل رایگان در اختیار افرادی قرار می دهد که مشکلات حرکتی دارند و با مانع حمل و نقل رو به رو هستند.

 

دارا خسرو شاهی مدیرعامل اوبر در قالب پست وبلاگی در این خصوص نوشت: " با استفاده از فناوری و منابع خود  می توانیم برای هر یک از کاربرانمان که در اقصی نقاط ایالات متحده برای حضور در انتخابات مشکل دارند یک امکان عادلانه ایجاد کنیم. تنها کافیست یک دکمه را بفشارند. "

به گفته مرکز اطلاعات و تحقیق و مشارکت مدنی ایالات متحده، سی و پنج درصد از جوانانی به علت مشکلات حمل و نقل به مراکز اخذ رای نرفته و در انتخابات 2016 رای ندادند.

 

شرکت لیفت نیز در ماه اوت، اعلام کرد که در روز انتخابات به همه رای دهندگان ایالات متحده سرویس های نیمه بها ارائه خواهد کرد.

 

نظرات بینندگان