arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۵۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۷ - ۲۲ مهر ۱۳۹۷

یک میلیاردر دیگر با بن سلمان قهر کرد!

جالب است بدانید که ریچارد برانسون نیز از واقعه مرگ جمال خاشقچی ناراحت است و حتی در راستای همین ناراحتی روابط خود با عربستان را کاهش می دهد. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جالب است بدانید که ریچارد برانسون نیز از واقعه مرگ جمال خاشقچی ناراحت است و حتی در راستای همین ناراحتی روابط خود با عربستان را کاهش می دهد. 

مدیرعامل ویرجین گالاکتیک نیز هفته گذشته اعلام کرد که دو پروژه گردشگری خود با مشارکت عربستان سعودی را لغو می کند و مذاکراتش با مقامات این کشور در مورد سرمایه گذاری یک میلیون دلاری عربستان سعودی در شرکت های فضایی ویرجین را هم به حالت تعلیق در می آورد.

این میلیاردر بریتانیایی و بنیانگذار فرمانروایی ویرجین طی بیانیه ای اعلام کرده که با بالا گرفتن پرسش ها در مورد نقش عربستان سعودی در قتل جمال خاشقجی (روزنامه نگار منتقد عربستان در نیویورک تایمز) که گفته می شود در کنسولگری عربستان سعودی در ترکیه کشته شده فعالیت های اقتصادی اش با این کشور را به حال تعلیق در آورد.

برنسون در این باره گفته:

آنچه که طبق گزارشات در ترکیه و در رابطه با ناپدید شدن جمال خاشقجی رخ داده در صورتی که درست باشد قطعا توانایی ما در غرب برای مراوده با دولت عربستان را تغییر خواهد داد. با وجود آنکه بررسی ها در این باره ادامه دارند و مشخص نیست آقای خاشقجی کجاست من دو پروژه توریستی خود با این کشور را به حالت تعلیق در می آورم. ویرجین نیز مذاکراتش با صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان برای سرمایه گذاری این کشور در شرکت فضایی ویرجین گالاکتیک و ویرجین اوریون را معلق می کند.

 

منبع دیجیاتو

نظرات بینندگان