arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۷۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۳ - ۰۲ آبان ۱۳۹۷

شرکت لیفت آینده جهان خودرو را تغییر می دهد / سرمایه گذاری 72 میلیون دلاری در تکنولوژی واقعیت افزوده

شرکت لیفت تصمیم دارد به زودی از تکنولوژی واقعیت افزوده در سیستم های ناوبری خودروهای خود استفاده کند.این تکنولوژی دیدی سه بعدی به راننده خواهد داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت لیفت تصمیم دارد به زودی از تکنولوژی واقعیت افزوده در سیستم های ناوبری خودروهای خود استفاده کند. این تکنولوژی دیدی سه بعدی به راننده خواهد داد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب سیستم های واقیت افزوده در خودروهای شرکت لیفت یک اقدام پیشگیرانه برای کاهش خسارات و تصادفات رانندگی به حداقل میزان ممکن است.

به نظر می رسد شرکت لیفت تمام تلاش خودرا به کار بسته تا خودروهایش را به سطحی بسیار بالاتر از دیگران برساند. این موضوع با کمک سیستم هوشمند خودران و استفاده از تکنولوژی های واقعیت مجازی انجام می شود.

اما چرا لیفت برای رسیدن به این جایگاه با شرکت رایدر (شرکتی با واقعیت افزوده مبتنی بر لندن) برای فناوری خودرو های خود همکاری می کند؟

نقشه برداری را می توان مهم ترین عنصر این تصمیم دانست. تکنولوژی« Blue Vision Labs» این امکان را برای استفاده از دوربین های سطح پایین در سطح خیابان ها برای ایجاد لایه های واقعیت افزوده تعاملی فراهم می کند. در آینده، این تکنولوژی می تواند توسط یک ماشین خودکار در جهت درک بهتر جهان اطراف استفاده شود.

شرکت لیفت آینده جهان خودرو را تغییر می دهد / سرمایه گذاری 72 میلیون دلاری در تکنولوژی واقعیت افزوده

افزون بر این ها فورد  از سیستم فیوژن هیبرید استفاده می کند اگرچه  اشاره شده که به نظر می رسد این موضوع هیچ ارتباطی با مشارکتی که فورد و لیفت در سال 2017 اعلام کرده اند ندارد.

در حال حاضر بازاربه اندازه کافی در حوزه خودروهای خودران شلوغ است، بنابراین لیفت تصمیم دارد افزون بر خودروهای خودران روی تکنولوژی های پیشرفته تری نیز کار کند.

گفته شده که چشم انداز سرمایه گذاری در این بخش  72 میلیون دلار است که 30 میلیون دلار آن از اهداف عملکرد کلیدی برخوردارند.

با توجه به برنامه ریزی چند ساله لیفت احتمال دارد این پروژه نظر مثبت بسیاری دیگر از فعالان عرصه خودرو را به خود جلب کند.

 

نظرات بینندگان