arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۷۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۲۰ - ۰۴ آبان ۱۳۹۷

حمله ترامپ به توییتر: اگر در مورد حذف دنبال کنندگان من صادق هستید مدرک نشان دهید

دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده معتقد است جک دورسی مدیر توییتر در پاک کردن دنبال کنندگان جمهوری خواهان صداقت عمل ندارد و از روی غرض این کار را انجام می دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده معتقد است جک دورسی مدیر توییتر در پاک کردن دنبال کنندگان جمهوری خواهان صداقت عمل ندارد و از روی غرض این کار را انجام می دهد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، به نظر می رسد دونالد ترامپ قصد ندارد دست از سر جک دورسی بردارد و بار دیگر به توییتر تاخته که این شرکت در نوع حذف دنبال کنندگانش و البته دنبال کنندگان سایر  جمهوریخواهان سلیقه ای عمل می کند.

وی در پیامی توییتری نوشته:" اگر دنبال کنندگان من و سایر جمهوریخواهان به علل تعصبی و جعلی بودن پاک شده اند مدرکی برای اثبات آن نشان دهید. "

درواقع ترامپ این سخن مدیران توییتر را به چالش کشیده که می گویند  روی حذف حساب های جعلی برای جلوگیری از رفتارهای مخرب تمرکز دارند.

ترامپ برای چندمین بار در توییتر گفت که این شبکه اجتماعی بسیاری از پیروان وی  را از حسابش حذف کرده است و این نشان می دهد که این امر می تواند به دلیل تبعیض سیاسی باشد.

وی نوشت:

"توییتر بسیاری از افراد را از حساب من حذف کرده و مهمتر از همه، آنها ظاهرا چیزی را انجام می دهند که باعث حذفشان می شود. اما این رفتارها هیچ پایه و اساسی ندارد هر بار توییتر به یک کلمه جدید گیر می دهد و بهتر است مدرک نشان دهد که چرا این رفتار را می کند."

 

ماه هاست که توییتر در حال تلاش برای تمیز کردن سرویس های  خود است و بر این اساس طی چندین ماه گذشته  با سرکوب حسابهای جعلی، رباتها و هرزنامه ها مشغول است. در ماه جولای، توییتر شروع به پاک کردن حساب های قفل شده ای کرد که به نظر فیک می رسیدند. همین امر موجب شد تعداد دنبال کنندگان بسیاری از افراد برجسته در شبکه های اجتماعی کاهش یابد.

شمار پیروان ترامپ در ماه ژوئیه حدود 300  هزار نفر کاهش یافته و به 53.1 میلیون نفررسید.

یک سخنگوی توییتر در بیانیه ای از طریق ایمیل، گفت: "تمرکز ما بر سلامت سرویس است و شامل کار برای حذف حساب های جعلی برای جلوگیری از رفتارهای بدخواهانه است.بسیاری از حساب های برجسته شاهد کاهش تعداد پیروان هستند، اما نتیجه این کار ما اطمینان بیشتر است که پیروان آنها واقعی هستند."

 

نظرات بینندگان