arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۸۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۸ - ۱۲ آبان ۱۳۹۷

اسنپ چت فیلترهای انتخاباتی ایجاد می کند / از ارسال پیام برای 18 ساله ها تا پوشش زنده خبرهای کاندیداها

اسنپ چت برای تسهیل روند شرکت در انتخابات برای کاربران فیلتر رای گیری ایجاد می کند. این فیلتر کاربردهایی متعددی مثل  امکان نمایش اماکن رای گیری را فراهم می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اسنپ چت برای تسهیل روند شرکت در انتخابات برای کاربران فیلتر رای گیری ایجاد می کند. این فیلتر کاربردهایی متعددی مثل  امکان نمایش اماکن رای گیری را فراهم می کند.

به گزارش سرویس آی تی و فناور انتخابات به نظر می رسد این روزها تب و تاب انتخابات میان دوره ای ایالات متحده بسیار داغ است و برخی از شرکت های فعال در حوزه فناوری نیز برای کمک به رای دهندگان برنامه ریزی کرده اند.

در این میان اسنپ چت از شرکت هایی است که  فعالیت هایی ویژه در این حوزه دارد. برای مثال این شرکت طی هفته های اخیر فیلترها را اضافه می کند، محل رای گیری را برای کمک به خروج از رأی اضافه می کند.

یکیی از امکانات جدید اسنپ چت، پوشش شبانه روز انتخابات به صورت تصویری و ویدئویی است. این برنامه محبوب دارای سیستم های جدیدی است:

_ افزودن ویژگی هایی برای یاداوری به کاربران برای رای دادن

_کمک به کاربران برای یافتن نزدیکترین محل رای گیری

_اجازه دادن به مردم برای دنبال کردن نتایج زنده نظرسنجی ها

_امکان ارسال اطلاعات با دوستان از طریق سیتم اشتراک گذاری سریع

_ دارای پیوندهایی به محل رای گیری و نمونه های صندوق های رای گیری

افزون بر این ها قرار است اسنپ چت در روز انتخابات یک پیام همگانی برای تمامی 18 ساله هایی بفرستد که عضو اسنپ چت هستند و البته مجاز به شرکت در انتخابات محسوب می شوند. اسنپ چت اعلام کرده که در تلاش است به بیش از 400 هزار نفر برای شرکت در انتخابات کمک کند.

اسنپ چت تنها شبکه اجتماعی نیست که در این راستا تلاش می کند و توییتر نیز با هشتگ #BeAVoot از ماه سپتامبر با کاربران رای دهنده همکاری می کند. اپل نیوز روز جمعه تأیید کرد که نتایج سه ماهه منتهی به انتخابات آینده را نمایش می دهد.

 

 

نظرات بینندگان