arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۸۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۲۱ - ۱۲ آبان ۱۳۹۷

مرگ دانش آموز دهدشتی با ساندویچ /جسد کالبد شکافی شد

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره‌ی کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به مسمومیت مرگبار دختر دانش آموز دهدشتی واکنش نشان داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جلال پورانفردگفت: یک جوان ۱۷ساله دانش آموز در خوابگاه شبانه روزی دانش آموزی دهدشت که دچار مسمومیت با غذا(ساندویچ) شده بود به مرکز پیام اورژانس این شهر گزارش شد .

وی با بیان اینکه بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد، اظهارکرد: بعد از ارائه خدمات درمانی اولیه دانش آموز مسموم را به بیمارستان دهدشت انتقال دادند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بنا به اطلاعات کسب شده متاسفانه این جوان دانش آموز دبیرستانی در بیمارستان جان خود را از دست داد.

اما رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره‌ی کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به مسمومیت مرگبار دختر دانش آموز دهدشتی واکنش نشان داد وگفت: یک دانش آموز دهدشتی در خوابگاه دخترانه الزهرا کمیته امداد امام خمینی(ره)اظهار ناراحتی شدید می‌کند، وی را به بیمارستان انتقال می‌دهند بعد از ساعاتی بر اثر علت نامعلومی از دنیا می رود.
حمید محمدی زاده اظهارکرد: اکنون جسد این دانش آموز کالبدشکافی شده و هنوز علت مرگ این دانش‌آموز اعلام نشده و در حال بررسی است.
محمدی زاده اضافه کرد: این واقعه زمان استراحت دانش‌آموز در محل خوابگاه کمیته امداد دهدشت رخ داده‌ است.
نظرات بینندگان