arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۹۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۱ - ۱۸ آبان ۱۳۹۷

سروش صحت: بلافاصله بعد از فیلم سینمایی به‌سراغ ساخت فوق‌لیسانسه‌ها می‌روم / هسته اصلی بازیگران همان ترکیب دو فصل قبل است / ممکن است یکی دو نفر تغییر کنند

سروش صحت در خصوص آخرین وضعیت سریال فوق‌لیسانسه‌ها گفت: درحال حاضر فیلم سینمایی را در مرحله پیش‌تولید دارم که هنوز نمی‌توانم درباره آن خبری را اعلام کنم ولی به‌زودی ساخت آن را آغاز کرده و بلافاصله بعد از آن به‌سراغ ساخت فوق‌لیسانسه‌ها می‌روم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سروش صحت درباره آخرین وضعیت سریال فوق‌لیسانسه‌ها توضیحاتی را ارائه داد.

سروش صحت در خصوص آخرین وضعیت سریال فوق‌لیسانسه‌ها به خبرنگار ایلنا گفت: درحال حاضر فیلم سینمایی را در مرحله پیش‌تولید دارم که هنوز نمی‌توانم درباره آن خبری را اعلام کنم ولی به‌زودی ساخت آن را آغاز کرده و بلافاصله بعد از آن به‌سراغ ساخت فوق‌لیسانسه‌ها می‌روم.

وی همچنین درباره اینکه آیا بازیگران سری تازه لیسانسه‌ها تغییری خواهد کرد، اظهار داشت: با وجود اینکه دو فصل قبلی سریال در طی یکی دو سال اخیر فیلمبرداری شده، این امکان وجود دارد که برخی از بازیگران فصل‌های قبلی کار داشته باشند و نتوانند در سری تازه حضور پیدا کنند که این موضوع طبیعی است. اما باید بگویم که ترکیب و هسته اصلی بازیگران سریال همان ترکیب دو فصل قبل بوده و تنها ممکن است که یکی دو نفر تغییر کنند.

سریال لیسانسه‌ها به کارگردانی سروش صحت تا به‌حال در دو فصل از شبکه سه‌سیما پخش و در هر بار با استقبال مواجه شده و فوق‌لیسانسه سری سوم این سریال است.

نظرات بینندگان