arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۴۸۲۸
تعداد نظرات: ۴۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۶ - ۱۴ آذر ۱۳۹۷

قالیباف: طوری وانمود می‌کنند که انگار مشکل اصلی مردم، رفتن به کنسرت و ورزشگاه است / ۳۰ سال است که اقتصاد مملکت دست 4 درصدی هاست

متاسفانه قیمت کالاها هنوز کاسته نشده است، اما این نشان می‌دهد که می‌توان کار کرد به شرطی که به دشمن اعتماد و تکیه نکنید و نگاهتان به مردم و بخصوص جوانان باشد، به تولیدکنندگان باشد، به مستضعفین باشد. امروز هم هشدار می‌دهم که اگر در میدان با رویکرد صحیح و با تکیه بر مردم حرکت نکنید در آینده دچار تورم و گرانی از یک سو و تعطیلی کارگاه‌ها و بیکاری فزاینده از سوی دیگر خواهیم بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مردم در تنگنای معیشتی، بیکاری، گرانی و تورم هستند، گفت: توجه به آزادی های اجتماعی در چارچوب قانون حق مردم است، اما داشتن سفره‌ مناسب، داشتن کار و درآمد حقوق اساسی تری است.

محمدباقر قالیباف ظهر امروز در جمع دانشجویان ضمن گرامیداشت یاد شهدای ۱۶ آذر، گفت: دانشجویانی مانند بزرگ‌نیا، شریعت رضوی و قندچی شهید شدند تا به ما ایستادن، استکبارستیزی، استقلال، مبارزه با استبداد، دست رد به سینه غرب‌گرایان زدن و روحیه جهادی را بیاموزند.

وی که در جمع دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان سخن می گفت، افزود: دانشجویان در حرکت های مختلف نقش آفرین و پیشگام هستند، چرا که توان روحی و جسمی و پشتوانه علمی دارند، علم بدون عمل، وبال و زحمت است و عمل بدون علم هم گمراهی و انحراف در پی دارد.

قالیباف ادامه داد:‌از این جهت دانشجویی بزرگترین فرصت است اما اگر از این فرصت درست بهره‌برداری نشود و مورد توجه قرار نگیرد، همین فرصت به تهدید تبدیل می‌شود. حال باید دید دانشجو و دانشگاه به عنوان یک فرصت بزرگ، فرصت برای چه کسی و در راستای تحقق چه هدفی است؟ روشن است که دانشجو و دانشگاه فرصت برای مسئولان است تا با استفاده از ظرفیت های آنها، مشکلات کشور و مردم را حل کنند.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: مشکل اصلی کشور و مردم چیست؟ بعد از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب، از ظرفیت استثنایی دانشجویان برای حل چه مشکلی باید استفاده شود؟ همه ما آموخته‌ایم که شناخت دقیق مسأله و سابقه آن و تحلیل روند شکل‌گیری آن، مهمترین قدم در حل مسأله است.

قالیباف با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران در شروع، اهداف غایی و آرمان‌هایی داشت و اهداف واسطی هم در عرصه‌های کارکردی و ساختاری دارد، گفت: شعارهای انقلاب به خوبی اهداف آرمانی را نشان می‌دهد؛ استقلال، آزادی، مردم‌سالاری و اسلامیت. ما در تحقق این اهداف آرمانی خوب و موفق عمل کرده‌ایم. به عنوان نمونه، مسیر شهدای ۱۶ آذر و ۱۶ دی، همین مسیری است که استقلال کشور را تضمین می‌کند.

در ۱۶ دی هم باز دانشجویان و دانشگاهیان بودند که پای دفاع از انقلاب و مردم ایستادند و پرچمدار مبارزه با استکبار بودند.‌ شهید علم‌الهدی، در عملیات آزادسازی هویزه نماد تفکر انقلابی‌گری بود. اما تفکر مبتنی بر غرب‌ که با فکر و مدیریت بنی‌صدر در جبهه حضور داشت، در دفاع شکست خورد. دانشجویان شهید به همه رزمندگان یاد دادند که راه پیروزی راهی است که شهدای دانشجو رفتند. دانشجویان مبتنی بر اسلام سیاسی امام (ره) و بر اساس سنت الهی راهگشا بودند.

وی با اشاره به آزادی به عنوان یکی از اهداف آرمانی انقلاب اسلامی اظهار کرد: در حوزه آزادی اندیشه و آزادی بیان نیز شما نگاه کنید که به مسئولان کشور، نقدهای مختلف در تریبون‌های مختلف بیان می‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با پرداختن به مقوله مردم سالاری تصریح کرد: تمام انتخاباتی که مردم برای تعیین سرنوشت خودشان در آنها شرکت می‌کنند نیز نماد مهم مردم‌سالاری است. اینها به خوبی نشان می‌دهد که ما در مسیر آرمان‌هایمان قدم برمی‌داریم و دچار استحاله نشده‌ایم.

وی گفت: اگر ضعفی، کاستی ای و اشکالی در تحقق آرمان‌ها داریم، ماحصل عدم تحقق دسته دوم اهداف که شأن ابزاری و روشی دارند، است که تحقق این دسته اهداف وظیفه اصلی دولتمردان است. منظورم از دولتمردان هم فقط قوه مجریه نیست. منظورم همه عوامل اجرایی هستند که امورات مختلف مردم را در کشور باید راه بیاندازند.

* در اقتصاد کارنامه قابل قبولی نداریم

قالیباف با بیان اینکه در حوزه کارکردی و ساختاری که وظیفه دولتمردان بوده است، کارنامه متفاوتی داریم، تاکید کرد: در برخی از بخش ها خوب و در بخشی ضعیف بوده‌ایم. به عبارتی در رشد کمی و کیفی علمی، حوزه دفاعی و صنایع وابسته به آن، در افزایش قدرت ملی و منطقه‌ای، مبارزه با ظلم و احیای عزت و وحدت امت اسلامی کارنامه قابل قبولی داریم. در گسترش بی رویه ابعاد دولت و فربه شدن آن، در اقتصاد و بخش هایی از حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، اما ضعف‌ها و ناکارآمدی‌های جدی داریم.

* ضعف مدیریت، تفکر غیر انقلابی امید به بیگانه‌ ها عامل عدم موفقیت

وی در تشریح دلایل عدم تحصیل کارنامه موفق در حوزه های مطروحه اظهار کرد: این ناکارآمدی دو دلیل دارد اول ضعف مدیریت و دوم تفکر غیرانقلابی و امید به بیگانه‌. این عوامل در سطح اداره کشور و تصمیم‌گیری و سیاستگذاری باعث ناکارآمدی می‌شود.

* دوری از مردم یعنی وعده‌های پوچ، اشرافی گری و بی عدالتی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: حالا اگر کسی این مشکلات را داشته باشد و بخواهد پیوسته در قدرت هم باقی بماند، نتیجه‌اش می‌شود دوری از مردم. دوری از مردم یعنی نزدیکی به بیگانه، بی‌عدالتی، نفاق، دشمن را دوست پنداشتن، دروغ، وعده‌های پوچ، اشرافی گری و در یک کلام، وضعیتی است که امیرالمومنین(ع) در چرایی زوال دولت ها عنوان می کنند: «تمسک به فروع، ضایع کردن اصول، تقدم اراذل و دور کردن افاضل»

* ماحصل مدیریت ناصحیح در سه دهه اخیر تقلیل ارزش دارایی مردم است

قالیباف افزود: این جریان و تفکر بیش از سه دهه سکان اداره و مدیریت کشور را در حوزه اقتصاد در دست داشته و اقتصاد دولتی و شبه دولتی را گسترش داده است؛ اقتصادی که در دست خود این آدمهاست، یا اگر خصوصی کرده‌اند، در اختیار افراد محدود و همان چهار درصدی هاست. مردم در تنگنای معیشتی، بیکاری، گرانی و تورم هستند و و ارزش دارایی و سرمایه‌های آنان دست کم نصف شده است.

* توجه به آزادی های اجتماعی در چارچوب قانون مهم است اما کار و درامد اساسی تر است

وی با بیان اینکه این آدمها وقتی نمی‌توانند به دغدغه اصلی مردم پاسخ بدهند، دست به جنگ روانی می‌زنند، خاطرنشان کرد: آن وقت طوری وانمود می‌کنند که مشکل اصلی مردم رفتن به کنسرت و ورزشگاه و ... است. البته که توجه به آزادی های اجتماعی در چارچوب قانون حق مردم است، دخالت نکردن در زندگی خصوصی مردم خواست بحق مردم است، اما داشتن سفره‌ مناسب، داشتن کار و درآمد حقوق اساسی تری است.

* با بی تدبیری‌تان طبقه متوسط را هرروز ضعیف تر می‌کنید

قالیباف ادامه داد: مستضعفان را که فراموش کرده‌اید! چرا طبقه متوسط را هر روز لاغرتر می‌کنید؟ تولید کننده و صنعتگر و کاسب و تاجر در این وضعیت هستند اما فرصت را آگاهانه یا ناآگاهانه و از سر بی‌تدبیری برای قاچاقچی ها و دلالان و فرصت‌طلبان فراهم کرده‌اید. در همین آشفتگی بازار ارز، با تصمیمات غلط شما یک‌شبه صدها میلیارد از سرمایه این مردم به جیب عده معدودی رفت. سود سپرده های بانکی در کشور بیش از سیصدهزارمیلیارد تومان در سال است که بیش از هشتاد درصد آن بدون مالیات در اختیار کمتر از چهار درصد صاحبان سپرده قرار می‌گیرد.

* اگر به مردم خصوصا جوانان تکیه نکنید؛ تورم و بیکاری بیشتر می شود

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام با طرح این سوال که چطور با کمی تحرک و جابجایی مدیران، حتی پس از شروع بخش نهایی تحریم‌های ظالمانه علیه مردم، توانستید تا حدودی بازار ارز را کنترل کنید؟ تصریح کرد: البته متاسفانه قیمت کالاها هنوز کاسته نشده است، اما این نشان می‌دهد که می‌توان کار کرد به شرطی که به دشمن اعتماد و تکیه نکنید و نگاهتان به مردم و بخصوص جوانان باشد، به تولیدکنندگان باشد، به مستضعفین باشد. امروز هم هشدار می‌دهم که اگر در میدان با رویکرد صحیح و با تکیه بر مردم حرکت نکنید در آینده دچار تورم و گرانی از یک سو و تعطیلی کارگاه‌ها و بیکاری فزاینده از سوی دیگر خواهیم بود.

* با همدلی و برنامه از گردنه مشکلات اقتصادی عبور می کنیم

قالیباف در پایان با تاکید بر توان مردمی در حل مشکلات پیش رو، گفت: توجه به مساله، داشتن برنامه و همدلی می‌تواند ما را از این گردنه عبور دهد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۸
کاظمی جم.
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
4
47
سلام خود آقای قالیباف از کدوم دسته هستند. لابد مدعی 96 درصدیها هستند. آقای قالیباف یه نگاه به دوروبرتون بندازین میفهمید کدوم طرف ایستادی. ما مردم ادمای ساده ای هستیم نه انقد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
بابا ما ول کردیم تو ول کن نیستی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
البته چند تا از این 96 درصدی ها در شهرداری که معاون ایشون بودن دستگیر شدن.نمی دونم کدوم از خدا بی خبری این پوست موز رو انداخت زیر پای ایشون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
4
39
بترسید از گفتمان ناقص این فرد که عاقبت خوشبینانه اش حداکثر احمدی نژاد بازی است.
آنهایی که چنین شعارهایی را می دهند خود و دوستانشان برای منابع ثروت کشور از پیش کیسه های دوخته شده را آماده کرده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
به اندازه کافی از اقتصاد لیبرالی ضربه خوده ایم دیگه از هیچ چیز نمی ترسیم
ناشناس
| Bolivia, Plurinational State of |
۰۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
سيستم اقتصادي ديگري سراغ داريد؟ سوسياليستي كه تمام شد و سردندارانش هم دنيال اقتصاد ليبراليستي هستند. اگر داريد تئوريش را به سازمانهاي تحقيق اقتصادي جهاني بدهيد، استقبال ميكنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
2
37
آقای قالیباف معاون شما در گروه 4 درصدی قرار داشت با 96 درصدی
ناشناس
|
Czech Republic
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
1
17
ميفرماييد ٤ درصدى ها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
4
11
آقای قالیباف از قائم مقام چه خبر شما که تو این 12 سال از کارهاش بی خبر بودی چطور می خواهی مملکت را مدیریت کنی !!!!؟؟؟
ناشناس
|
Canada
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
3
16
تو دیگه کی هستی؟ اول جوابگو 12 سال کارنامه مالی و مدیریتی شهرداری تهران باش...
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
3
10
من حاضر نیستم به ایشان رای دهم چون اهل تغییر و تحول نیست چون این چند سال است می گوید 4 و 96 درصد و هیچ تغییر نمی دهد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
احسنت
اصولا گاز انبری جماعت حرفش یك كلامه
آریو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
1
12
جناب حاج دکتر خلبان !
از معاونتان آقای عیسی شریفی چه خبر !!!
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
1
12
سلام بر رزمنده گذشته آقای قالیباف
آنچه مملکت را به اینجا رسانده ، شعار بوده و بس
ظاهرا مردم نامحرمند
این ۴درصد کیانند که نام ندارند
خود شما و همراهانت جز کدام درصد هستید و خانه ها و فرزندانتان کجاهستند و چه کاره اند؟ این سوال را جواب دهید ما درصد مکانی ات شما و یارانت را پیدا خواهیم کرد.
شفاف باشید مردم را به بازی نگیرید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
مثل اینکه در انتخابات لیست داراییهاش را آورد و از طرف جهانگیری و روحانی مورد حمله قرار گرفت !!
چقدر زود فراموش کردید یا مصلحت اینه؟!!!!!
ناامید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
2
5
متاسفانه دوجناح اصلی همچنان در وضعیت توهین و اختلاف و...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
2
9
سرتو بنداز پائین خدمت کن به مردم
رئیس جمهور نمیشی!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
2
12
باور کن تمام شده ای سردار! دیگر کسی شما و امثال شما را باور نمی کند! شما در راس 4 درصدی ها هستی! 4 درصدی هایی که مردم را ... می پندارند! آخر عمری به قیامت فکر کن و توبه! خدا عاقبت به خیرت کند!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
1
9
خودت جزو کدومی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
1
11
محمد باقر جان خودت و پسر گلت هم از سر دسته 4 درصدی ها هستید! پس عزیزم داد بیخود نزن. حنای تو بعد از چند دوره برای مردم رنگ نداره!؟! راستی از اون مجتمع فرهنگی آقازاده توی سعادت آباد چه خبر؟ از املاک نجومی چه خبر؟!؟
رضا
|
United Arab Emirates
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
6
تو که کنترل نایب رئیس ات را نداری ، پس مملکت را ویران می کنی ، دزدان و غارتگران و دروغگویان و فاسدان که همان 4 درصد افراد حاکم بر اقتصاد کشور هستند مشکل ملت و کشور هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
منظورت ح.ف و م. ج و دری اصفهانی و امامی و عراقچی و..........بود، نه ؟
ناشناس
|
Canada
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
1
6
واقعا که پر رو . چند سال است مدام این اصطلاح 4 در صدیها که اگر درست هم باشد خودت جزوش هستی ،تکرار میکنی وکسی هم به ان اهمیت نمی دهد و اصلا جا نمیافتد بازهم تکرار میکنی؟
چانباز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
1
7
این آدم واقعا فکر میکند اقتصاد به تنهای می تواند بیشرفت کن و دیگر مساپل مانند سیاست خارجی و دفاعی و فرهنگی و...هیج نقشی ندارند.در این چهل سال واقعا فقط به قول ایشان ۴ درصدی ها در راس حکومت قرار داشتند . آدمی که از 18 سالگی با رانت و توصیه دیگران رشد کرده و در همه کار های که انجام داده با هزینه بیش از معمول بوده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
1
6
آقای قالیباف نميتوانند به دغدغه های اصلی مردم رسیده گی کنند یا نگذاشتند ک رسیده گی بشه تانکنه بیشتر محبوب بشن.شما بهتره دست از تبلیغات تکراری تون بردارید وبه روش بهتر ی روبیارید..شما جوری رفتارمیکنید که انگار مشکل اصلی مردم سخنرانی شما ودوستان تریبون آزاد شماست..برای رفع مشکلات اقتصادی مردم حتماکه نباید رییس جمهور باشیداگه خالصانه وبدون چشم داشت دارید حرف میزنید براتون پیشنهادات زیادی داریم تا درصدخلوصتون معلوم بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
12
2
واقعا آقای قالیباف برای چه کسانی صحبت میکنی ؟
12 سال شهردار بودید و خیلی کارها انجام دادید که هنوز دارند افتتاح میکنند و پز کارهای شما را میدهند ،اما در این مدت فقط مشغول انتخاب شهردار و خرید ماشین و تبلت بودند ،اما دو قورت ونیمشون باقیه .
اعضا شورای شهر گفتند شهردار نباید مثل قالیباف خودش در همه جا حضور پیدا کنه ،چون حال کار ندارند
واقعا لیاقت مدیر انقلابی را ندارند
لیاقت این ملت تحقیر شدن توسط غرب است و بس ،لیاقت عزت ندارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
4
۱- کسانی که به مشکلات کوچک اهمیت نمیدهند، قطعاً توانایی مقابله با مشکلات بزرگ را ندارند
۲- زمان پرداختن به مشکلات بزرگ و اساسی، زمانی است که مشکلات کوچکتر برطرف شده باشند.
۳- قورباغه را قورت بده = ابتدا تکالیف کوچکتر را انجام بده.
۴- برخی جوری وانمود میکنند که انگار ۹۶ درصدی هستند!
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
5
بس کنید از کلی گویی واتهام زنی
ebrahim
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
8
اقای دکتر از اقوام و دوستانی که در شهرداری اسنخدام‌کردی چه خبر؟
پاسخ ها
ناشناس
| Bolivia, Plurinational State of |
۰۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
نجفي پاته اش رو ريخت روي آب و تنبيه هم شد.
اشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
1
5
چرا مردم ایران حتی حاضر ند به یک افغانی رای بدهند ولی به محسن رضایی وقالیباف رای ندهند. چون چهار با رای نیاورد گفت 4 درصدی وچون سال 96بود گفت 96درصدی برای دور بعد میشه 5درصدی و1400 درصدی واقعا.
پاسخ ها
پروانه
| United Kingdom |
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
دوست محترم، چرا انتقاد خود را با توهین همراه می‌کنید؟ چرا ما بلد نیستیم حرفمان را بزنیم بی آنکه به این و آن توهین کنیم. افغانستان همسایه ماست و افغان ها (افغانی واحد پول است) همسایگان همزبان ما هستند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
1
4
آقای قالیباف ببخشیدبرادرقالیباف املاک شهرداری چی شد یادت که نرفته تورا خدا بسه دیگه مااز شعار دادن خسته شدیم راستی تا دوماه حقوق نگرفتی ؟مرد باش بگو این 4درصدی ها چه کسانی هستند.فقط کلی گویی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
7
برو بابا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
تو همه پیامها که خوندم این بهترین بود!
خالیبان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
5
سوال؟ چگونه میشود با داریی یکی دو میلیون تومانی در استرالیا خونه خرید؟!!!
جواب! البته با حمله گازانبری به 96 درصدی ها تا آقازاده 4 درصدی ها بتونند در استرالیا خونه بخرن!!!
ناشناس
|
-
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
5
ایشون بهتره از پنجره اتاق بیرون رونگاه تا نتیجه 12 سال مدیریت و فروش تراکم رو در الودگی هوای تهران ببینه
ناشناس
|
Hong Kong
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
3
محمد باقر قالیباف
تحصیلات
کارشناسی, 1372, جغرافیای انسانی, دانشگاه تهران
کارشناسی ارشد, 1375, جغرافیای انسانی, آزاد اسلامی
دکتری, 1380, جغرافیای سیاسی, تربیت مدرس

ایشون چه تخصصی در اقتصاد داره ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
4
1
افشانی :
از اون فامیل فقط !!!!!!شش نفر را منصوب کردم !!!!
نجفی :
عملا فقط تنها کارش این بود که گفت تقصیر قبلیه و مجلس رقص تو برج میلاد راه انداخت
حناچی :
باید از خارج مدیر بیاریم !!!!
اینست لیاقت تهرانیها
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
2
منظورش از سی سال چی بود
ده سال اول که امام راحل بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
1
جناب قالیباف. ما چه کار کنیم که شما کلا اظهار نظر نفرمایید .
تنها می توانم بگویم لا اله الا الله-لا اله الا الله
ناشناس
|
Bolivia, Plurinational State of
|
۰۵:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
1
يكي از چهار درصدي هاً خود ت جناب! پولها را بين مداحها و بيمارستان و خيريه همسر كي پخش كرد؟ چه كسي مسئول نشست زمين تهران با برداشت آبهاي زير زميني است؟ نميدانم چرا شما بازنشسته نميشوي و باز شروع كرده اي سرهنگ!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
1
رفته کمسیون اقتصادی مجمع چه کار ؟لابدمطالعه کنه باالفبای اقتصادکمی اشنا شه وسواداقتصادی شو بالاببره وهم چهاردرصدی راکمی مستندکنه علاوه مصائب ومشکلات شهرداری براش تکرار نشه،راستی اصلا جغرافیای انسانی چه ارتباطی با اقتصاد داره ؟تازه فهمیدم چرا اقصاد مملکت اینجوری است وهرکی میاد درست نمیشه چون افراد و امثال قالیباف و...... سرجایشان نیستن ،اقا بسه گوش ما پر است از این شعارها وحرفهای تکراری دیگه حال ما واقعا بهم میخوره ازاین حرفها.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
1
جالبه ایشون میگن کشور افتاده دست 4 درصدی ها...خوب برادر گرامی هزینه تبلیغات میلیاردی شمارو در زمان انتخابات کدوم یک از این دسته دادند؟96 ذر صدی ها یا 4 درصدی ها؟؟؟؟؟؟
شما که میگین 96 درصدی ها پول ندارن پس از کجا هزینه تبلیغات شما رسید؟
حالا به دسته بیشتر نموند و اونم 4 درصدی ها هستن پس لطفا لطیفه نگید خود شما هم 4 درصدی هستید وگرنه در راس نظام راه نمیدادند شمارو
عزیزم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
1
آقاي قاليباف شما و محسن رضايي شانسي براي رييس جمهوري نداريد
سعي كنيدكمتر فيلم بازي كنيد
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
0
0
کلا شدین رفیق دزد و شریک قافله
ما دم خروس و باور کنیم یا قسم حضرت عباس رو
همتون دختر و پسر میدین به همدیگه و دستتون توی سفره بیت الماله بعد دم از حقوق مردم و وکیل الرعایا میشین نکنه مدعی انتخابات هستین بزرگواران
باز چقدر بدبختند اون کسانی که پای سخنان شما وقت میگذارند بدا بحال آنان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
0
1
کی پولای قلمبه گرفت ومجوز برجای سرمایه دارا صادر کرد و قیمت مسکن را کشید بالا!
نظرات بینندگان