arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۵۰۵۱
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۲ - ۱۵ آذر ۱۳۹۷

نقشه قتل «گوگل الو» ترسیم شد / ساندار پیچای قاتل و تیم کوک شریک جرم است

شرکت گوگل اعلام کرد که نقشه قتل «گوگل الو » را به عنوان یکی از پیامرسان های کم استقبال خود کشیده است. این خبر نشان می دهد که در گوگل جایی برای بی فایده ها نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

شرکت گوگل اعلام کرد که نقشه قتل «گوگل الو» را به عنوان یکی از پیامرسان های کم استقبال خود کشیده است. این خبر نشان می دهد که در گوگل جایی برای بی فایده ها نیست.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اگر طنز آمیز به ماجرا نگاه کنیم روی سنگ قبر الو خواهیم خواند که او در خانواده ای اهل فناوری در تابستان سال 2016 متولد شد و پس از تنبلی و بازیگوشی فراوان در سال 2019 به دست ساندار پیچای مدیرعامل گوگل به قتل رسید.

اگر به دنبال علل قتل این پیام رسان کم حاشیه باشید احتمالامی فهمید که تیم کوک مدیرعامل اپل نیز در این قتل نقش داشته. اما چگونه؟

نقشه قتل «گوگل الو» ترسیم شد / ساندار پیچای قاتل و تیم کوک شریک جرم است

الو از روز اول کاری خود به عنوان رقیبی برای آی مسیج اپل معرفی شد و در نتیجه سرمایه و طراحی خاصی را به خود اختصاص داد. اما این رقابت از ابتدا با برتری چشمگیر رقیب همراه بود و الو راه به جایی نبرد. در نتیجه قرار است الو تا سال 2019 از گردونه رقابت خارج شود.

اما این نخستین باری نیست که گوگل یک پیام رسان خود را از گردونه فعالیت خارج می کند. پیش از این نیز، Google Wave، Google Buzz، Gchat و Google Spaces چنین تجربه ای داشتند. اما با این پیشینه آیا اغراق است اگر بگوییم گوگل امید خود را نسبت به موفقیت پیامرسانها از دست داده است؟

نمی توان این موضوع را صد در صد پذیرفت چرا که گوگل از ابتدای فعالیت های خود اثبات کرده یک شرکت اهل ریسک و فعال است.

 

نظرات بینندگان