arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۷۰۲۷
تعداد نظرات: ۱۲۶ نظر
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۰ - ۲۶ آذر ۱۳۹۷

دفاع تمام قد وزیر تازه‌کار صنعت از انتصاب داماد روحانی: بر اساس شایسته‌سالاری بود؛ همه به من تبریک گفتند / داماد رییس‌جمهور نخبه است؛ لیسانس و فوق لیسانس دارد؛ دکترا هم دارد

رضا رحمانی، وزیر صنعت با تاکید بر اینکه نسبت داشتن با یک شخصیت مهم جرم نیست، می‌گوید که داماد رییس جمهور را بر اساس شایسته سالاری به عنوان معاون خود انتخاب کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر صنعت با تاکید بر اینکه نسبت داشتن با یک شخصیت مهم جرم نیست، می‌گوید که داماد رییس جمهور را بر اساس شایسته سالاری به عنوان معاون خود انتخاب کرده است.

به گزارش «انتخاب»، رضا رحمانی با تایید خبر انتصاب داماد رییس جمهور به عنوان معاون خود گفت: انتصاب وی به سمت معاونت وزیر اصلا ربطی به داماد رییس جمهور بودن یا نبودن این فرد ندارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت که با «خانه ملت» گفت‌وگو می کرد، افزود: همیشه ایراد گرفته می‌شود که چرا از جوانان استفاده نمی‌شود؛ اما داماد رییس جمهور یک نیروی جوان و نخبه است. هر کس سوابق داماد رییس جمهور را دید به ما برای این انتصاب تبریک گفت.

وی درباره سابقه اجرایی داماد رییس جمهور گفت: وی در حوزه معاونت فناوری رییس جمهور سِمَت داشته و رییس ستاد توسعه‌ای بوده است و از آنجا به وزارت صمت آمده است؛ ضمن آنکه لیسانس زمین شناسی دارد، فوق لیسانس او مرتبط است و دکترای زمین شناسی هم دارد.

رحمانی بیان کرد: آنها که درباره این انتصاب تردید داشتند، وقتی سوابق او را دیدند به ما تبریک گفتند؛ قطعا اگر هر کسی سوابق او را ببیند، آن را تایید می‌کند. داماد رییس جمهور بودن فاکتور انتخاب نبوده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بدون تردید این فرد از نظر شایستگی‌ها، صلاحیت‌های فردی، کارآمدی، مدارک تحصیلی و انگیزه روزمه‌ای قوی دارد و هیچ بحث دیگری جز این محورها در میان نبوده است.

وی تاکید کرد: این فرد فارغ از اینکه داماد رییس جمهور روحانی باشد یا نباشد انتخاب شده است.

این عضو هیئت دولت اعلام کرد: نسبت داشتن با یک شخصیت مهم جرم نیست و البته فاکتوری برای انتصاب او نیز نبوده است.

اواخر هفته گذشته خبری مبنی بر انتصاب کامبیز مهدی‌زاده، داماد رئیس‌جمهور، برای پست معاون وزیر و رئیس سازمان زمین‌شناسی مطرح شد. پس از انتشار خبر این انتصاب، بسیاری از محافل رسانه‌ای عنوان کردند که حسن روحانی وزیر صنعت را توبیخ کرده است ولی خبرهای بعدی نشان داد توبیخی در کار نبوده است .

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۲۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۵
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
1
22
"وی تاکید کرد: این فرد فارغ از اینکه داماد رییس جمهور روحانی باشد یا نباشد انتخاب شده است " صداقتش منو کشته .
پاسخ ها
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
بیشتر از صداقت جناب وزیر !!!!!!! پاچه خواریش من کشته.احسنت به این وزیر نخبه ونخبه دوست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
1
18
"وی درباره سابقه اجرایی داماد رییس جمهور گفت: وی در حوزه معاونت فناوری رییس جمهور سِمَت داشته و رییس ستاد توسعه‌ای بوده است و از آنجا به وزارت صمت آمده است"

جالبه، سوابقی هم که ایشون بهش استناد می کنه سوابقی ه که اونها هم بر اساس رانت داماد رئیس جمهور بودن و ظاهرا توسط خود رئیس جمهور تولید شده.
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
1
16
همین میلیونها بیکار و فقر و بدبختی و فلاکت !! بعد اینجوری بقیه رو به سخره میگیرن
فکر میکنم شکم مادرش هم پست داشته
قیافه رو ! خودشم شک کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
1
22
توهین های مکرر به شعور ملت در دولت شیخ!
دکترای بیکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
28
به ندرت پیدا میشه که توی ایران جوانی هم لیسانس و فوق لیسانس داشته باشه و هم دکترا. آقای وزیر کلی گشتن تا یکی پیدا کردن. اجازه بدین منم تبریک بگم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
27
بسپاریم بر سنگ مزارمان تاریخ نزنند تا آیندگان ندانند که بی عرضگان این برهه از تاریخ ما بوده ایم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
18
آرزوی استحکام چسب صندلی وزارت برای شما (در کشف داماد روحانی)و وزیر اقتصاد (در کشف پسر رحمانی فضلی) و رئیس صدا و سیما(در کشف پسر حداد عادل) و شهرداری تهران (در کشف پسر علی مطهری) و...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
17
جناب رحماني
لو فرض كه داماد روحاني نخبه است
آيا فقط او نخبه است
چرا شبهه ايجاد مي كنيد
براي داماد روحاني كه به فتواي شما نخبه است همه جا كار هست
مثل اين كه مسابقه راه انداخته ايد در شبيه ايل قاجار بودن
مملكت از پدرتان به شما ارث نرسيده كه تقسيمش مي كنيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
11
این همه جوان شایسته تو کشور است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
1
51
چشم بصیرت که نمیخواد میبینیم دیگه شما شایسته سالاری کردید!!!!!
پاسخ ها
س س
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
حداقل از وزیر اقتصاد یاد بگیر که گفت خودم قبل از پست داشتن پدر و پدرزنش، می شناختمش!!

بسیاری از این رزومه خوبها، چندسالی که در پست و مقامی رسوب می کنند رزومه خودبه خود ساخته می شه و نخبه می شوند.
مورد داشتیم برای قبولی در دکتری، هیات مصاحبه را دعوت به عضویت در یک ... کرده بودندی همین اواخر.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
1
11
فقط آقای وزیر نفرمودن چه شایستگی در بخش زمین شناسی داشته اند و اینکه در این بخش تا بحال چه کاری کرده اند و چه رزومه ای دارند؟ نخبگی ایشان در چه زمینه ای هست ؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
4
42
این قوم ت خداوندگار تملق و چاپلوسی مافوق است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
همه چیز را قومیتی نگاه کردن نشان از سطحی نگری دارد. تا افراد سطحی نگر هستند افراد متملق مثل همین وزیر جولان خواهند داد.
س
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
این فرد ت از قضا در سیستم و فرهنگ شما به مقام وزارت رسیده است. از قضا این قوم ت است که صریح و آزاد از ریاکاری است. نگاهت را باز کن دقیق ببین چه فرهنگ دورویانه ای حاکم است
محمدرضا عبدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
10
من فوق لبيسانس مكانيك سيالات از دانشگاه خواجه نصير دارم و با وجود 2 سال از فارغ التحصيل شدن به صورت قراردادي در يكي از كارخانجات شهر صنعتي البرز و با حقوق وزارت كار مشغول هستم آيا اگر من هم داماد رئيس جمهور بودم وضعم اين بود. لطفا" كمتر به شعور مردم توهين كنيد.
علیرضا
|
Germany
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
51
برای خودم متاسفم که باید در مملکتی زندگی کنم که همچین وزیر نادانی داشته باشم. جناب وزیر! اینقدر جوان شریف و جویای کار در این مملکت وجود دارد و مدرک کارشناسی ارشد و دکتری هم از دانشگاه های معتبر دارند و الان بیکارند یا در شغل های کاذب و کم درآمد مشغول هستند که نگو و نپرس.
خداوند امثال شما را شفای کامل عنایت فرماید.
پاسخ ها
حسنك وزير
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
آقاي وزير!!!
اگر اندكي چشمان خود را باز كنيد از اين نخبگان در مملكت خيلي بهتر و بيشتر داريم.
فقط محدود به داماد رئيس جمهور كه نميشود...
عدالت و انصاف و وجدان خودتان را قاضي كنيد.
الحمدالله مردم فهيم ايران چشم بصيرت دارند.
اگر شما نداري مشكل از خودتان است...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
2
73
اتفاقا در این ساختار مافیایی و قبیله ای جرم است .
میدانید چرا مشکلات مملکت حل نمی شود؟ همیشه یکسری افراد خاص یا اقازادگانشان امور مردم را بدست میگیرند و در جهت منافع خودشان و ایل و تبارشان حرکت میکنند .
علت بقای فساد:
فساد از جایی به جای دیگر منتقل میگردد .
فرقی نمی کند عضو کدام قبیله از این ساختار فاسد باشید .
هم پیالگان قدرت فاسد فقط بدنبال منافع خویشند نه مردم .
در این کشور با این ساختار نفس وزیر صنعت بودن خبر از سر درون میدهد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
خیلی موافقم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
دقیقا
آقای وزیر با این تفکری که دارند حتما چشمشون رو روی انتصابات فامیلی وزارت خونشون خواهند بست چراکه همه می گن خودت داماد رئیس جمهور رو معاون کردی به من می خوای گیر بدی

و این است اون 6 درصدی که همیشه بالان و ملاک بالا بودنشون تنها داشتن قبیله ای دولتیست
یک زمین شناس
|
France
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
2
38
من خودم یک زمین شناسم
به مدرک و تجربه داشتن باشه افراد بسیار زیادی رو می شناسم شایسته تر هستن
جوانگرایی این نیست وزیر جان
این فامیل پروری هست
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
41
داماد من هم نخبه است چکار کنم که معاون وزیر شود.
پاسخ ها
سعيد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
چون شما ژن خوب نداري.
مشكل از خودته داداش...!!!
بيخودي تقلا نكن كه بيهوده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت کنید اگر رئیس جمهور شدید داماد که هیچی .... دامادتون را هم می تونید پست مشاور ،عضو هیات مدیره یا مدیر کل یه جایی بکنید.
فرشاد
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
32
یعنی ما دیگه مثل ایشون فرد تحضیل کرده نداشتیم دیگه
این همه دکتر بی کار چطور ایشون از بین این همه ادم انتخاب شده

باور کنید دیگه خسته شدیم از دروغ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
33
یکی به این وزیر محترم یاد دهد سلسله مراتب پیشرفت بشرح زیر است
کار اموز
کارمند
کارشناس ۲
کارشناس ۱
کارشناس ارشد
سرپرست پروژه
سرپرست واحد
رییس اداره
رییس اداره کل
مدیر معاون مدیر عامل
مدیر عامل
معاون‌وزیر
خوب اقای کامبیز مهدی زاده بقول خود شما از روزی که اومده رییس بوده اجتمالا در دوران ریاست هم کارشناسی ارشد و دکتری گرفته
شما ضمن اینکه شایسته سالاری را مضحکه کرده اید و از ظرفیتهای شایسته تر سازمان استفاده نکرده اید به اقای کامبیز مهدی زاده که رشته اش مدیریت هم نبست هم ظلم کرده اید که بدون انجام کار کارشناسی شده معاون وزیر و دولت بعدی هم که اومده محل تبشه بده اره بگیر میشه و همانطور که فواره ای رفته بالا سقوط مبکند پایین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
من با همه نظرتون موافقم به غیر از خط آخر.
ناشناس
|
Bulgaria
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
4
49
اگر نخبه بود که دانشگاه آزادی نبود. اصلا اسم دانشگاه آزاد با نخبگی در علم و دانش منافات تام دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
من دانش آموخته دانشگاه تهران هستم، ولی بااین سخن شما و بی احترامی به میلیون ها نفر موافق نیستم.
ناشناس
|
Canada
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
47
الله اکبر. متحیرترین قسمت نخبگی ایشون اینه که لیسانس داره فوق لیسانس داره دکترا هم داره!!!! آخه اکثر دکتراها دیگه لیسانس و فوق لیسانس ندارند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
خوب آخه بعضیا ندارن دیگه.مثل اون مرحومی که فوق دیپلم داشت اما استاد راهنمای پایان نامه دکترا بود.یا اون بابایی که رئئس نظام مهندسی تهران بود بعد معلوم شد فوق دیپلمه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
2
15
اگر داماد آقای روحانی نخبه است انتصاب مبارکی است ولی مشروط بر اینکه منگل ها را بیرون بریزند و نخبه های دیگر را هم به کار گیرند.شناسایی نخبه ها خیلی سخت نیست ولی به کار گرفتنشان سخت.
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
2
25
باید برای خودمان متاسف باشیم که علیرغم هزینه های زیادی که طی سالیان در مسیر اصلاح طلبی داده ایم اکنون کنایه های انباشته طیف مقابل را بشنویم هر روز خبری نو از این سواستفاده های سیاسی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
36
بعد از خودشان فرزندانشان نوبت رسید به داماد علی برکت الله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
33
هر کسی از راه می رسد اول یک بی احترامی به شعور ملت می کند و بعد بقیه کارها
صفدر حسینی
|
Syrian Arab Republic
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
35
همه نخبه های ایران فقط توی خانواده های مسئولین زاده میشن.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
با شما مخالفم. همه انگل زاده ها در میان خانواده مسئولان زاده می شوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
24
یه روزه و سه سوت یا سه صوت دکترا می گیرن اون هم با بیست سال سن ؟!!!؟؟؟؟

فقط کافیه نسبت داشته باشی اون وقت شایسته ای!!!!!!
عیسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
21
عجب عذر بدتر از گناهی ؟ اقای وزیر محترم آیا صرف داشتن مدرک میشود نخبگی ؟ شما در بین چند نخبه گشتید و ایشان را پیدا کردید؟ آیا ایشون داماد رئیس جمهور نبودند هم در این سن و سال با فرض نخبگی کامل اعتماد میکردید؟ تکلیف تجارب مدیریت فرد چه میشود؟ بلاخره ایشون باید قادر باشد یک سازمان را که پر از آدم های با تجربه است را مدیریت کند.
شمس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
23
جناب وزیر. تو این کشور مگر کم نخبه و فوق لیسانس و دکترا داریم؟ جوری دفاع میکنید که گویی شما ایشون رو کشف کردید و از این بابت باید از شما تقدیر هم بشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
25
ازمون گذاشتید...فراخوان دادید...نکنید این کارها رو....کشور شده دورهمی سه چها هزار نفر اصول گرا و اصلاح طلب مشغول برداشت از سفره انقلاب هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
16
راست می گه خب...از این جوونک علیه سلام تر نیست اصن...تازه اینم زیر خاکی بوده اومده کشور رو دگرگون کنه...ایران و این یه نابغه دیگه نداریم که
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
19
آقای وزیر خیلی ساده می پرسم که بفهمی . اگر داماد نبود باز شایسته سالار بود ؟ صدها شایسته سالار را فراری دادید به کشورهای دیگر با اینکارهای بیخودتان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
18
همه مسئولین کشور نخبه اند
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
22
این از بی سوادی تو و امسال توعه که همچین تحصیلات و رزومه ای رو نخبه میدونی
اصلا شما خودت هم نخبه ای
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
27
آقای وزیر، البته که داماد رئیس جمهور نخبه است!!!! صد البته که شما و فرزندان تان هم نخبه هستند!!! حتی داماد خواهر شما یا خودتان هم نخبه هستند که صد البته حتما الان جایی مدیر یا رئیس است. در این که شما مسئولین همگی از صغیر و کبیر نخبه هستید که اصلا شکی درش نیست. فقط مانده ایم که با این همه نخبه که سر کار هستند، چرا وضع مملکت ما چنین است؟ چرا هر روز فقر بیشتر در جامعه گسترش می یابد؟ چرا رانت و اختلاس اینقدر فراگیر شده است؟ آیا اگر نخبگان به معنی واقعی کلمه سر کار بودند چنین اتفاقی می افتاد؟ نخبه دانشجو یا فارغ التحصیلی است که به خاطر وجود آدمهایی امثال شما، فرصت کار و فعالیت برایش فراهم نمی شود و ناچار به ترک وطن می شود که البته روی چشم دنیا هم جای دارند. داشتن لیسانس و فوق لیسانس دانشگاه آزاد!!! که دلیل بر نخبگی نیست آقای وزیر. ایشان اگر نخبه بود باید دانشگاه تهران یا شریف قبول می شد و فارغ التحصیل می شد. الان مادر بزرگ بنده هم لیسانس و فوق لیسانس داره که همه هم از دانشگاه های درجه یک دولتی است. این کار شما، دهن کجی به ملت و خیل عظیم بیکاران تحصیلکرده و صد البته نخبه به معنی واقعی است و پاسخ به لطف و محبت رئیس جمهور است که یک آدم بی لیاقت را وزیر صنعت کرده است.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
20
..مردم را بدبخت کردید..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
19
با سلام
اگر ایشان داماد رئیس جمهور نبودند باز هم انتخاب می شدند . از این دکتراها در کشور ریخته و پر است . جواب بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
1
17
اگه مدرک داشتن ملاک نخبه بودنه پس دو سوم مملکت نخبه هستن و شرایط لازم رو دارن
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
1
12
سلام آیا زمانیکه در اداره های قبلی ریاست گرفته هم تجربه یک کارشناس را داشته است و یا یکراست به سمت ریاست رسیده است . می گویند فرزند صاحب نفوذی را می خواستند در دولت استخدام کنند گفتند وزیر شود پدر ان فرد قبول نکرد گفت پایینتر گفتند معاون ویزر باز قبول نکرد همینطور تا شهردار پایین امدند و پدر ان فرد قبول نکرد دست آخر گفتند از پایینتر نمی شود گفت چرا ؟ گفتند پایینتر از این می شود کارشناس وپسر شما کار بلد نیست و همه چی را خراب می کند .
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
1
19
علی برکت الله نفرین مردم
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
16
سوفور محله ما هم هم نخبه است هم فوق لیسانس داره . بخواهی آدرس می فرستم بیاد و مصاحبه کن
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
10
سلام انموقع که معانت فناوری رییس جمهور سمت و ریاست داشته هم تجربه داشته و یا بطور مادرزاد رییس بوده است جوانان شایسته بسیاری داریم که با مدارک عالی دانشگاهی خیلی بهتر از آقا زاده ها می توانند مدیریت کنند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
1
17
راست می گویند زیرا درکشور دیگرکسی دکتری ندارد .
سعید کلهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
2
14
هم زبان است و مهم تر از ان سوگلی روحانی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
12
اوایل سالهای انقلاب اگر هم کسی میخواست چنین کاری کند جانب احتیاط و ظاهرسازی و شرع و حق و ... پیش میگرفت ولی از بعد از احمدی نژاد کلاً حیا ریخته و این افراد وقیح شده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
با همين خزعبلات از شما وافراد ساده لوح راي گرفتن و به ريشتون هم ميخندند كمي سرتون رو از برف بياريد بيرون ببينيد احمدي نژاد كي بود و چيكار كرد و اينها كيا هستند چيكار كردند استاد...
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
15
خیلی جالبه، لیسانس دارد، فوق لیسانس دارد، دکتری هم دارد ... پستهای کلیدی مثل معاون وزیر صرفا نیاز به مدرک داره جناب وزیر؟ نخبه است، تو این مملکت نخبه تر از ایشون زیاد هست خیلی هم زیاد هست...
جالبه در سالهای آینده آقازاده هایی که خارج از این کشور تحصیل میکنند با مدارک از دانشگاههای آمریکا و انگلیس و غیره میان و اونوقت یه فرقی داره اون هم اینکه دیگه گرفتن این پستها و سمتها حقشونه چون مدارک عالی از دانشگاههای عالی گرفتن...
خدا ان شا الله هدایتمون بکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
20
4
جناب اقای مهاجری چه کسی به شما گواهی قیومیت ملت ایران را داده که این شریعتمداری گونه بر پیکر همه میتازیدبر اساس چه سند و قانونی انتصاب یکی از اقوام ان هم از نوع سببی را خلاف قانون میدانید لطفا یک بار دیگر به رزومه و مدارک وسوابق نامبرده نگاهی بیندازید و در خلوت خودتون قضاوت نمایید
پاسخ ها
مریم
| United States of America |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
توی سی و سه سال چه سوابق خاصی داره که به سمت معاونت وزیر ارتقاء پیدا کرده؟
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
19
حال میبینید دلیل مخالفت از فضای مجازی رو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
18
راست میگه هم خودش نخبه هست و هم داماد روحانی
منتها نمیدونم چرا محصول این نخبگی ها میشه پراید .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
2
20
کدوم سابقه علمی شایسته؟؟؟؟ ملت رو چی فرض کردید؟ ی دانشگاه آزادی به تمام معناست این آقا، یعنی تو این مملکت نداشتیم جوان شایسته تر!!!!!!!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
16
قدرت فضای مجازی بسیار بالاتر از تمامی وزرا و رئیس جمهورهای دنیاست با فضای مجازی دیگه کسی نمیتونه پنهانکاری کنه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
12
هردم از این باغ بری می رسد ..........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
12
خواهشا اسم نخبه های فراری از این مملکت رو خراب نکنید!!! نمردیم و ی نخیه دیدیمممممم.
استاد دانشگاه
|
United States of America
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
1
23
داماد رئیس جمهور چه جور نخبه ی هست که با دکتری دانشگاه آزادش ، گوی سبقت را از فارغ تحصیلان بیکار دانشگاههای شریف ، تهران و امیر کبیر را ربوده است و بر مسندی تکیه زده است که بدون ازدواج با دختر رئیس جمهور در خواب هم نمی دید ؟جناب وزیر می گویی که همه به شما بخاطر این انتصاب تبریک گفته اند منظورت همه چه کسانی هستند ؟آیا ملتزمین رکاب رییس‌جمهور و جنابعالی ، ضمیر همه را شامل می شوند ؟ سری به دانشگاه و جامعه علمی کشور بزنید تا ببینید که جنابعالی با این انتصاب که گویی می‌خواستی ادای دینی به ولی نعمت خود یعنی رئیس جمهور بکنید چگونه سرمایه اجتماعی رئیس جمهور را نزد نخبگان دانشگاهی بر باد دادید ؟ براتون متاسفم به مجلسی که به شما رای داد و کابینه ای که شما در آن هستید؟جناب وزیر بیش از این جامعه علمی کشور را با سخنان نسنجیده و نابخردانه تان عصبانی نکنید ؟تا امثال شما هستید نظام جمهوری اسلامی نیاز به دشمن ندارد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
چون خود ایشان هم از همچین دانشگاههایی مدرک گرفته و به مجلس راه یافته و حالا برای خودش گاردریل، بادیگارد و هزار تا کوفت و زهر مار درست کرده و از بالا به پایین نگاه می کند درد سایر جوانان بیکار را نمی فهمد و فقط به دنبال بالا بردن ثروت و شهرت خود به هر وسیله ای میباشد!
برای او
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
7
هو الحق
به کارگیری افراد متخصص و شایسته در تخصص خودشان ضامن بقای حکومت هست. ایشان یا هر کس دیگر اگر در کار مربوطه متخصص هست اشکالی ندارد ولی اگر فقط به کارگیری افراد فقط بر مبنای پارتی و … باشه ، سیستم اداری و حکومتی به سمت نابودی خواهد رفت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
12
آقای رحمانی تازه اومدی می خوای ره صد ساله رو یک شبه بری، کسی تو این مملکت دکتری زمین شناسی نداره؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
3
15
دانشگاه آزاد همه میتوننددکتری بگیرند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
8
دعوا سر پست
دو تا بچه های من فقط نیاز بکار دارند همه جا پارتی بازی هست از راس تا کف
ترا خدا کنار اونا بچه های ما رو هم ببنید نصف سهمیه دار نصف هم درجه یکا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
3
11
اقاي وزير تحصيل كرده دانشگاه ازاد در رشته حقوق و انهم ليسانس !!!!!!!!!!!!! الان كه 50 سال پيش نيست مدرك دكترا در مملكت شده كاغذ پاره دست همه هست حتي عمه من - انهم از دانشگاه دولتي -دانشگاه ازاد پيش كش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
15
جالبه میگن خود روحانی خبر نداشته :D ملت رو ...ر فرض کردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
19
آقاي رحماني شما خوت هم نخبه اي چرا خودت و دستكم گرفتي نخبه بي مغز
شعبون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
2
ايشون نياز به شغل داشت كه خوب ميسر شد
علي بركت الله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
3
به عنوان یک کارشناس عالی اداری عرض می کنم که تجربه نشان داده وقتی یک انتصاب این همه سر و صدا میکند فرد مذکور مشروعیت و اعتماد به نفس لازم را از دست می دهد و حاشیه ها همچنان سایه خود را بر عملکرد وی پهن می کنند. ای کاش یا از ابتدا درست تصمیم گرفت می شد. اما حالا که انجام شده به نظرم باید کارنامه وی را ارزیابی کرد. به هر حال انتصاب در این سطح و با توجه به انتساب وی به رئیس جمهور، منطقا باید هماهنگ شده باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
8
یعنی هرکه توی این مملکت لیسانس وفوق لیسانس و دکترای داشته باشد از نظر ایشان نخبه هست
پس باید خدا را شکر کرد که دراین مملکت از خیر وبرکت البوم دانشگاه ها اعم از دولتی تا غیر چیزی که توی این مملکت فراوان چیزی که وجود دارد
نخبه بیکار هست فقط بدشانسی که اوردند
یا ژن خوب نداشته یا باباهاشون در پست های کلیدی که فقط هم جنبه خدمتگذاری دارندنه منفعتی دیگر خدائی نکرده
مثل رئیس جمهوری و وزیر و وکیل و صداوسیمائی ندارند
اخه بیچاره ها که کسی رو تو پست های خدمتگذار کلیدی ندارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
6
*باقر احمدی رتبه ۱۲ کشوری آزمون دکترای سال۹۵ جوان کُرد مریوانی کولبری می‌کند.*
این نابغه نیست نه؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
3
اگر ایشان نخبه هستند اول بگین مدرکشون را از کجا گرفته اند؟ و چه سوابق درخشانی در کارنامه اجرایی کشور دارند؟ در کدام صنایع فعالیت مفید داشته اند و موجب ارتقای صنایع کشور شده اند؟ اگر ما نخبگان واقعی را در راس قدرت داشتیم که الان پراید 40 میلیونی بی کفیت به خورد مردم نمیدادند که... معمولا نخبگان ما اگر بتوانند به دیگر کشورها مهاجرت می کنند و اگر هم نتوانند به شغل های کاذب روی می آورند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
3
لیسانس زمین شناسی دارد، فوق لیسانس او مرتبط است و دکترای زمین شناسی هم دارد.

کسی که تونسته در دو مقطع پشت سرهم تغییر رشته بده واقعا نخبه است !!!!

بخصوص مقاطع ارشد و دکتری که بدون انجام نوآوری نمی تونی مدرک بگیری.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
3
لطف کن رزومه و ریز نمراتشو بذارید ببینیم.
سیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
2
آقای وزیر شما مردم را نه تنها احمق بلکه نفهم فرض کردید
آنقدر نخبه با سابقه داریم که این آقا در کنارش عددی نیست
ناشناس
|
Finland
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
3
گر ز باغ رعیت ملک خورد سیبی *** برآورند غلامان او درخت از بیخ "روحت شاد پروین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
2
گلم به شما تبریک میگویم اقتصاد ما از زمنه خراب و نیاز به دکتر زمین شناس دارهباری کلا . پسر رحمانی هم خوب بود . داماد احمد خاتمی هم خوبه همه خوبید شما نبودید چی میشد با این مردم بارکلا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
3
این وزیر اصلا اسم نخبه را تازه شنیده ومفهوم ان را نمداند وخودش هم از مرکز آموزش مدیریت صنعتی تبریز مدرک گرفته؟ به کجا چنین شتابان؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
2
گوش های ما هم مخملی


باور کردیم آقا
به به
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
3
وزیر محترم شما خودت اخره نخبه ای!!!!
یه پاراگراف رو بدون تپق میتونی تا اخره بخونی، اونم تازه با لحجه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
3
چقدر احمق بودم که فکر می کردم اصلاح طلبان واقعا به فکر کشور و مردم هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
3
یعنی در این مملکت به این بزرگی نخبه فقط داماد روحانیه ؟ برادر زاده بنده دکترای از دانشگاه تهران داره هنوز بیکاره واقعا متاسفم به این مملکت و اون وقتی که پای صندوق رای گذاشتم و به این آقا رای دادم.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
2
ایشان در پژوهشگاه سازمان زمین شناسی درس خوانده و بوده.
ریاست سازمان زمین شناسی مدیریت قوی و دانش وافر و جامع به تمام علوم زمین‌ می خواهد که ایشان فاقد آن هستند.

بعداز بازنشستگی آقای کره ای،خانم لک ریاست سازمان را به عهده داشتند که سالها در همان سازمان کار کرده اند.با یاری گرفتن از افراد متخصص و ورزیده سارمان،کارنامه قابل قبولی طی این مدت داشتند.چرا تعویض می کنند؟
وانگهی در خود سازمان جوانان شایسته دارای فوق لیسانس و دکترای با سابقه چندساله هستند که فارغ التحصیل دانشگاههای دولتی می باشند.سابقه اجرایی هم دارند.چرا از میان آنها کسی انتخاب نشد؟
دفاع وزیر قابل پذیرش نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
3
عزیزان گرامی خوب به چهره اش نگاه کنید نخپگی ازش می باره چرا گیر دادین؟دکترا داره که هیچی فوق لیسانس ولیسانس هم داره دیگه جی میگین؟
ناصح امين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
3
آقاي وزير!!!
اگر اندكي چشمان خود را باز كنيد از اين نخبگان در مملكت خيلي بهتر و بيشتر داريم.
فقط محدود به داماد رئيس جمهور كه نميشود...
عدالت و انصاف و وجدان خودتان را قاضي كنيد.
الحمدالله مردم فهيم ايران چشم بصيرت دارند.
اگر شما نداري مشكل از خودتان است...
شرمنده اهل و عیال و چوب خورده صداقت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
1
قطعا که شما دروغ نمی فرمائید؟؟؟؟؟!!!!!!! انصافا تمام انتصاب ها از روی شایسته سالاری است در تبریز هم اینجوری بود تمام اطرافیان ایشان شایسته وزیر شدن هم بودند!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
2
خوشبینانه ترین نگاه به سخنان تاسف بار وزیر اینه که میخواست تلویحا بگه که مجبورم کردند وگرنه زمین شناسی چه ربطی به حوزه فناوری دارد؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
2
نمايندگان ليست به اصطلاح اميد مجلس خوابيد بلند شيد صورتتون بشوريد اين رحماني رو بندازيد بعد براي اين پست ازمون بزاريد ببينيد نخبه واقعي كيه چرا متوجه نيستيد كل اقتصاد و صنعت و تجارت هشتاد ميليون جمعيت رو دست كي داديد افسوس و صد افسوس بابا اين وزارتخانه با سرنوشت فرزندان نوه نتيجه ملت سر كار داره .
سیاووش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
4
عذر بدتر از گناه
واقعا مردم رو چی فرض کرده این وزیر؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
5
چه جالب اولین باره میبینم یه نفر که مدرک دکتری داره لیسانس و فوق لیسانس هم داره اون هم از نوع آزادش!! اگه این نخبگی نیست پس چیه؟ کدوم یک از این دکترهای بیکاری که شما میگید عرضه گرفتن دختر رئیس جمهور رو داشته که الان ادعای پارتی بازی به آقای دکتر شاخ شمشاد ما میزنید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
4
موافقم ،ایشان نخبه بوده که فهمیده کجا باید خونه کنه!!!!!
عرفان علیدوست
|
Syrian Arab Republic
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
2
1
از شنیدن خبر این انتصاب عجیب و غیر قابل انتظار واقآ شوکه شدم. درایت آقای دکتر روحانی را بسیار بالاتر از این می دانم که نسبت به این رویدادی که محبوبیت ایشان را به شدت کاهش می دهد و موجب خوشحالی و سوء استفاده رقبا نیز می شود بی تفاوت بمانند.!
م.ر.ث
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
3
خلایق هر چه لایق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
3
من هم دکترای زمین شناسی دارم. فقط توفیق خدمت در حوزه معاونت فناوری رییس جمهور و رییس ستاد توسعه‌ای رو نداشتم. میشه معاونت بشم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
اولش باید داماد آقای روحانی می شدید؟ دوماً لیسانس زمین شناسی داشته فوق لیسانس مرتبط و دکتری زمین شناسی داشته باشید و کسی چون رحمانی وزیر بشه تا شما را هم معاون خودش کنه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
2
مسئولین که مقصر نیستند !! تقصیر ماست که جزو کودن ها و ابله های جامعه محسوب می شویم با دارا بودن مدارک عالی !!! دست مریزاد به آنها باید گفت که بر ما ابله ها حکومت می کنند و برای ما زحمت می کشند . فقط آقازاده ها ، داماد زاده ها و .... جزو ژن های برتر هستند . علی برکت الله
هد هد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
4
شایستگی ایشان احتمالا شبیه شایستگی پدر خانومشه و جالبه چرا این فرد شایسته قبل از فامیل شدن با رییس جمهور نیومدن سرکار .آقای وزیر برای رضای خدا حرف بزن و عمل کن اگر این آقادوماد نسبتی با رییس جمهورت نداشت حتی اجازه رد شدن از جلو وزارتخانتو بهش نمی دادی چه برسه به استخدامش . حکم خودت و وجدانت ما مردم که از دید شما مسئولین خس و خاشاکیم و حتی کسی حاضر نیست حرفمونو گوش بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
3
به این نخبه زاده ی ژن خوب دانشگاه ازادی رانتی بفرمایید نظرشان برای فروش خاک مملکت چیست ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
2
جالب و غصه دار ؛ «رتبه 12 کشوری آزمون دکترای سال 95 آقای باقر احمدی "کولبری" می کند»!!! عکس ایشان در حین کولبری در ارتفاعات مرزی در فضای مجازی هست.
آنوقت این ژن خوب ها یکی می شود نابغه "پسر رحمانی فضلی" و یکی می شود نخبه "داماد روحانی"
... از ماست که بر ماست ... آن موقع که باید فکر می کردیم و اقدام می کردیم ، فکر نکرده اقدام کردیم ، پس ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
1
اخه چرا همه کلمات لوث می کنید اینهمه فارغ التحصیل از دانشکاهای معتبر تهران وشریف که از نخبگان واقعی کشور هستن بیکار می گردندانوقت این اقا با ایک لیسانس زمین شناسی دولتی که توانایش را در نخبگی نشان می دهد وبا فوق لیسانس ودکترا از دانشگاه ازاد میشه نخبه کشور این وزیر جدید صمت ان توجیهش برای پسر وزیر کشور واکنون داماد ریس جمهور و حالا ان خانم امریکایی در مورد ایرانیان بد گفتهاست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
3
آقای وزیر اینجانب لیسانس و فوق لیسانس از پلی تکنیک و شریف دارم ( مدرک مهندسی نه زمین شناسی) یک میلیون و هشتصد حقوقمه بعد کلی راه رفتن و کل کل و دعوا قرار بود 2400 بشه ، ولی الان یه زمزمه هایی سر کار دارم میشنوم که می خوان عذرمو بخوان - به این معاون نخبه ات بگو ، پادو نمی خواد -(نخبه نیستم ولی اون زمان - 15 سال پیش - پذیرش داشتم)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
3
حرف زدنشو تو رو خدا. لیسانس و فوق لیسانس داره، تازه دکترا هم داره. انگار داره درباره آب نباتها و شکلاتهاش برای همبازیش توضیح میده. عوض اینکه بیای قانونی برای نظارت در استخدامها و انتصابات بذاری حواست باشه بازنشسته های ، آقازاده شون رو نیارن سر کار داری تیر و طایفه خودت رو به نون و نوا می رسونی بدبخت؟
حسین
|
United Arab Emirates
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
5
آقای وزیر محترم. عذر بدتر از گناه آورده ای؟ پسر بنده هم لیسانس و فوق لیسانس دارد. پست نمی خواهد تو را به وجدانت فقط یه شغل ساده می خواد. بسم الله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
4
پسر رحمانی فضلی نخبه داماد روحانی نخبه و............اقوام مسولین همه نخبه ..............بقیه ملت همیشه در صحنه وانقلابی فقط بیایین پای صندوق های رای ما فامیلی نخبه اییم اداره میکنیم امور ملت همیشه در صحنه را را؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
3
کارشناش زیست و حوزه تخصص صنعت عجب تعارضی
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
2
از این نخبه بهتر هم کشورما داردصادیشان در نمی آیو و یا به گوش شماها نمیرسد- چرا بقیه وزرارا عوض نمیکنید که که فرزندان نخبه آنها به راحتی سرکار میایند
اسپیکو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
6
ژن خوب=نخبه
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
8
سلام شده دوران ساسانیان و هخامنشی هرکس پدرش تاجر بود تاجر می شد و هرکس پدرش دیوانسالار بود دیوانسالار می شد و هرکس پدرش و جد وابادش رعیت بود اون بنده خدا هم اگر که نخبه هم بود باید رعیت می شد .الان دوران هخامنشیه ما رعیت باقی می مانیم و ژن خوب ها ویر و مدیر کل و استاندار می شن. علی برکت الله
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
7
فکر کنم با این انتساب ها وضعیت صنعت بدتر از قبل بشه ...بهتره بفکر وزیر دیگری باشیم تا دیر نشده باید جایگزین شوند..استیضاح وزیر باید کلید بخوره کسی دیگه بیاد وزیر شه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
9
شرم و حیا هم چیز خوبی هست ...واقعا خجالت برتو ...میخواستی با این انتصاب حاشیه امنی برای خودت انتخاب کنی
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
6
شکسته نفسی میفرمایبد افای وزیر اول و اخر نخبه خودتی ویک خورده هم خواهر زادها وعمو زادها که مثل شما برسر سفره انقلاب نشسته اید.و.........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
7
ایشان در اینمدت دو تا کار انجام دادن که هر دوتاش به ضرر عموم مردم و به کام ژنهای خوب شده است. 1- گران کردن قیمت خودرو-2- انتصاب داماد روحانی به معاونت وزارت!!!! اگر رئیس جمهور و نمایندگان مجلس واقعاً ذره ای دلسوز مردم و کشورند هر چه زودتر این فرد را از وزارت عزلش کنند!!!! در غیر اینصورت شریک جرم خواهند بود.
امید
|
United Arab Emirates
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
4
منم دکترا دارم از دانشگاه سراسری رتبه کنکور لیسانسم 180 بود.چرا بهم شغل نمیدید
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
3
آقای وزیر من هم دکترا دارم از دانشگاه شیراز. فوق لیسانس از انگلستان و برنده جایزه از بنیاد ملی نخبگان (عضو بنیاد). اما وقتی 8 سال پیش برای تولید آنزیم بسیار گران قیمتی با هزینه پایین به دنبال فقط مجوز تولید (نه وام و ..) بودم بار ها به بخش های وزارت صنعت مراجعه کردم و جواب نهایی به این که الان دارم زیست شناسی کنکور تدریس می کنم. ما هم نخبه هستیم. داماد و پسر و دختر و عروس و .... شما هم نخبه هستند. البته می دانم که ژن های شما از جنس طلا و از ژن های ما مرغوب تر و روحتان از روح ما به خدای باری تعالی نزدیک تر و مقرب تر هست. باشد که ما رستگار شویم، شما که هستید !!!!
عدالت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
0
2
ذکر شده که دکتری دارن اما برای فارغ التحصیل شدن از دکتری نیاز به دو مقاله ISI میباشد که ایشان یک مقاله هم ندارد حالا بایستی سوال شود چه کسی و چگونه به ایشان مدرک دکتری داده؟!!!!
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
0
0
میشه لطفا اقای وزیر اعلام بفرمایند در حال حاضر چه تعداد جوان نخبه بیکار با مدرک دکتراهای مختلف و حتی دکترای زمین شناسی بیکار داریم و در همین حال داماد خوشبخت قبل از طی سلسله مراتب اداری و مدارج پست و مقامات اداری به سرعت به معاونت وزیر دست می یابد ؟
نظرات بینندگان