arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۷۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۳ - ۳۰ آذر ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روز رسانی واتس اپ تا سقوط سهام توییتر

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

ویژگی تصویر در تصویر(PIP)  به نسخه تحت وب در پلتفرم واتس اپ اضافه شد. این ویژگی جدید به کاربران کمک می کند دو تصویر را همزمان پیگیری کنند. برای مثال همزمان فیلم ببینند و چت تصویری کنند. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 فیسبوک در حال ایجاد یک  ارز دیجیتال جدید برای استفاده در واتس اپ است. این ارز جدید به احتمال بسیار بالا به دلار آمریکا وابسته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از پژوهشگران نوعی روبات طراحی کرده اند که می تواند عملیات برداشت فلفل را در عرض 24 ثانیه انجام دهد و این یعنی مبارزه با کمبود نیروی کار مزرعه.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک مقام ارشد وزارت دادگستری ایالات متحده مدعی شده که چینی ها از جاسوسی سایبری به عنوان یک استراتژی ملی استفاده می کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

همزمان با رشد هوش مصنوعی در جهان فرضیات مختلف در مورد هوش مصنوعی نیز روندی رو به افزایش دارند. یکی از جدیدترین فرضیات در مورد هوش مصنوعی استفاده از این ابزار برای تحقق منافع سیاستمداران است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گزارشهایی جدید نشان می دهند علیرغم ادعای واتس اپ، این شرکت در حذف محتواهای غیر اخلاقی پیرامون کودکان ناکام بوده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

موسسه پژوهشی«Citron» می گوید پس از انتشار گزارش سازمان عفو بین الملل، توییتر در مسیر منفی قرار می گیرد. گزارشی جنجالی که حکایت از ارسال پیام های منفی و خشونت آمیز برای زنان هر 30 ثانیه یکبار داشت.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان