arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۹۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۲ - ۰۹ دی ۱۳۹۷

مهیج ترین اتوبوس سال معرفی شد / ترکیبی از تکنولوژی واقعیت مجازی و گردشگری

گروه اتوبوسرانی «فلیکس باس» در حال آزمایش یک طرح مبتنی بر واقعیت مجازی است که در مسیرهای خاصی در سرویس های اتوبوسرانی حاضر خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گروه اتوبوسرانی «فلیکس باس» در حال آزمایش یک طرح مبتنی بر واقعیت مجازی است که در مسیرهای خاصی در سرویس های اتوبوسرانی حاضر خواهد بود.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این طرح یک تجربه منحصر به فرد برای همه علاقه مندان به گردشگری با اتوبوس خواهد بود. بر اساس این طرح همه افرادی که قصد داشته باشند با این سرویس ها سفر کنند می توانند در حین سفر با کمک این سرویس ها بازی کنند.

فلیکس باکس حدود 50 بازی واقعیت مجازی را برای مسیرهای اتوبوسرانی پرترددی مثل فینیکس، لس آنجلس و سن دیگو در نظر گرفته است. و این طرح را تا 3 ماه به طور آزمایشی ادامه خواهد داد. سپس در صورت موفقیت این طرح طی ماههای بعد نیز شاهد موفقیت این طرح خواهیم بود.

جالب است بدانید صندلی های این اتوبوس به شکل ارگونومیک و فعال بر اساس حرکت کاربر طراحی شده و مسافران تجربه واقعیت مجازی را به شکل رایگان دریافت می کنند. یعنی به محض ورود به اتوبوس، مسافران یک هدست واقعیت مجازی را دریافت می کنند.

این طرح به شکل آزمایشی ادامه خواهد داشت و اگر ویژگی واقعیت مجازی در هنگم حرکت اتوبوس باعث سرگیجه، سردرد، تهوع یا سایر علامت های ناخوشایند در مردم نشود، احتمال دارد این تجربه به مسیرهای اتوبوس در اسپانیا و فرانسه نیز صادر شود. در حال حاضر طرح آزمایشی بازخوردهایی بسیار مثبت از کاربران گرفته است.

شرکت فلیکس باکس با قیمت های بین شهری 5 دلاری خود رقابتی سرسخت با شرکت های سنتی اتوبوسرانی ایجاد کرده است. جالب است بدانید این شرکت هم اکنون در 28 کشور جهان فعالیت می کند.

از دیگر خدمات این طرح وای فای رایگان و دسترسی به اینترنت پر سرعت است.این شرکت در ماه مه در ایالات متحده راه اندازی شد و از مسیرهای سراسر کالیفرنیا، آریزونا و نوادا عبور می کند.

نظرات بینندگان