arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۹۸۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۲ - ۱۰ دی ۱۳۹۷

آمازون رکورد تحویل مواد غذایی را می شکند / ارسال سفارشات در 2 ساعت

آمازون قصد دارد با هدف افزایش دسترسی کاربران به مواد غذایی یک مجموعه جدید از فروشگاه های تولید غذای کامل را افتتاح کند که در عرض 2 ساعت همه خوراکی ها را تحویل کاربران می دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آمازون قصد دارد با هدف افزایش دسترسی کاربران به مواد غذایی یک مجموعه جدید از فروشگاه های تولید غذای کامل را افتتاح کند  که در عرض 2 ساعت همه خوراکی ها را تحویل کاربران می دهد. 

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب هدف از گسترش این طرح، افزایش سرعت ارائه خدمات تحویل مواد غذایی است و قرار است که وقتی یک کاربر از دورترین نقطه ایالات متحده یک خوراکی سفارش می دهد در نهایت در عرض 2 ساعت آن را تحویل بگیرد.

این غول خرده فروشی اینترنتی در نظر دارد اقدام به ساخت و گسترش فروشگاه های مواد غذایی در سراسر ایالات متحده کند. بر این اساس، می تواند مشتریان بیشتری را در حومه و مناطق دیگر در محدوده خدمات تحویل مواد غذایی قرار دهد.

یک منبع آگاه از شرکت آمازون می گوید، در حال حاضر مدیران آمازون در حال بازدید از فروشگاههایی در  آیداهو، جنوب یوتا و وایومینگ هستند که حدود 45000 فوت مربع مساحت دارد، احتمالا این فضای اضافی برای تحویل کالا و ثبت سفارشات خوراکی  آمازون استفاده می شود.

آمازون خدمات تحویل دو ساعته را از ساعت 8 تا 10 صبح ارائه می دهد. برای اعضای قدیمی آمازون این خدمات به مبلغ 119 دلار (59 دلار برای دانش آموزان) خواهد بود و مزایایی مثل دسترسی به جریانهای موسیقی و محتواهای ویدئویی را نیز در اختیار خواهد داشت.

در حال حاضر سیستم تحویل خوراکی سریع آمازون، محصولاتی تازه مثل انواع گوشت، غذاهای دریایی و محصولات محلی را از بازار به کاربران عرضه می کند.  

 

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
0
0
چیش به ما میرسه ؟
نظرات بینندگان