arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۲۲۷۰
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۳ - ۲۱ دی ۱۳۹۷

علم‌الهدی: رهبری از ۴ سال قبل طرح‌های اقتصاد مقاومتی را گفته‌اند / حجت خدا ۴ سال بیانیه می‌دهد، ولی چشم ما به ۴ تا لبخند اروپایی کافر است؛ این کشور امام زمان (عج) است؟

امام جمعه مشهد با بیان اینکه ما اگر به اقتصاد مقاومتی رسیدگی نکنیم و در مقابل شگردهای دشمن، مردم آسیب ببینند در صحرای محشر مسئولان نمی‌توانند پاسخگو باشند، عنوان کرد: حجت خدا چهار سال بیانیه می‌دهد، هشدار می‌دهد ولی چشم ما به چهار تا لبخند اروپایی کافر است که به ما لبخند بزنند یا نزنند. این کشور امام زمان (عج) است؟
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امام جمعه مشهد تاکید کرد:‌ حجت خدا چهار سال بیانیه می‌دهد، هشدار می‌دهد ولی چشم ما به چهار تا لبخند اروپایی کافر است که به ما لبخند بزنند یا نزنند. این کشور امام زمان (عج) است؟

به گزارش «انتخاب»، حجت‌الاسلام سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه دوم نماز جمعه این هفته مشهد گفت: در تمام عمر و سال، تاسوعا و عاشورا، محرم و صفر و... داریم و از حضرت زینب (س) حرف می‌زنیم لااقل در مقابله با جریان استکبارستیزی از سیره و روش حضرت زینب (س) در مقابل دشمن تبعیت کنیم. 

دشمن می‌خواهد مردم به سمت براندازی نظام و دین و انقلاب پیش بروند

به نوشته ایلنا، وی با بیان اینکه دشمن در ۴۰ سال گذشته انواع توطئه را انجام داده ولی شکست خورده است، اظهار داشت: آخرین توطئه‌ دشمن، جنگ اقتصادی است و ابتکار عمل را خود در دست گرفته است زیرا می‌خواهد جریان تحریم‌ها را به گونه‌ای هدایت کند تا ما در برابر تحریم‌ها منفعل شده و به سمت براندازی نظام و دین و انقلاب پیش برویم. 

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با بیان اینکه برنامه به انفعال کشیده شدن توطئه دشمن توسط رهبری با راهبرد اقتصاد مقاومتی طراحی شده است، تصریح کرد: معنای اقتصاد مقاومتی این است که نیروی انسانی داریم که از نظر علم و دانش و استعداد در نقطه‌های بزرگ علم و استعداد می‌درخشند. منابع اقتصادی فوق‌العاده زیادی داریم. اقتصادی مقاومتی به معنای راه انداختن آنها است. کارگری که کارخانه‌‌اش خوابیده و بیکار شده، کارگری است که هم جوان است و هم فن‌آور است. این کارگر صدقه‌بگیر نیست. کار تولید کنید. 

ناداری جامعه برای نظام و کشور ننگ است

علم‌الهدی به حضور استاندار جدید خراسان رضوی در مراسم نماز جمعه اشاره و خاطرنشان کرد: برنامه استاندار جدید، اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی اعلام شده است. نیروی کار مستعد و فن‌آور است و جوان. سرمایه‌های زیادی هم در استان وجود دارد. پس راه هموار کردن این سرمایه‌، بزرگترین برنامه‌ای که در استان جواب می‌دهد. 

وی ادامه داد: امروز در عرصه ناداری جامعه، فرد جوان با چهار سر عائله ننگ نظام و کشور است که نتواند معیشت خود را سامان دهد و زندگی خود را سروسامان دهد. 

در اجرای اقتصاد مقاومتی درجا می‌زنیم

این عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه از چهار سال قبل که رهبری مولفه‌ها، شاخصه‌ها، راهکارها و طرح‌های اقتصاد مقاومتی را گفته‌اند ولی ما درجا می‌زنیم، ابراز داشت: دوستان کمیسیون تلفیق بررسی کنند اقتصاد مقاومتی در بودجه ۹۸ کجایش است؟ اقتصاد مقاومتی، خط رهبری است و جریانی است که رهبری آن را به عنوان باطل‌السحر توطئه‌های اقتصادی امریکا اعلام کردند.

علم‌الهدی افزود: در این بودجه یکساله که دولت به مجلس ارائه داده و قرار است در کمیسیون تلفیق بررسی شود، اقتصاد مقاومتی کجایش است؟ نفت فروختند و درآمد پیدا کردن، اقتصاد مقاومتی است؟ کجای این مسئله بر نیروی درونی اتکا دارد؟ کجای آن بکارگیری منابع مملکت است؟ بررسی اینکه این درآمد شدنی است یا نشدنی، کافی نیست. 

وی با بیان اینکه ما اگر به اقتصاد مقاومتی رسیدگی نکنیم و در مقابل شگردهای دشمن، مردم آسیب ببینند در صحرای محشر مسئولان نمی‌توانند پاسخگو باشند، عنوان کرد: حجت خدا چهار سال بیانیه می‌دهد، هشدار می‌دهد ولی چشم ما به چهار تا لبخند اروپایی کافر است که به ما لبخند بزنند یا نزنند. این کشور امام زمان (عج) است؟