arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۲۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۳ - ۲۱ دی ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خیانت مدیرعامل آمازون به همسرش تا قابلیت جدید خودروهای تسلا

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 به نظر می رسد بالاخره علت طلاق قریب الوقوع ثروتمندترین زوج سیلیکون ولی مشخص شده است و این علت چیزی نیست جز خیانت جف بزوس به همسرش و ارتباط او با  لورن وندی سانچز؛ بازیگر و مجری 49 ساله.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 در پی تعطیلی دولت در ایالات متحده هزاران نفر بیکار شده اند و در نتیجه برای امرار معاش خود با مشکلاتی مواجه شده اند. این افراد برای تامین مخارج زندگی خود دست به دامان فضای مجازی شده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 یک گروه بین المللی  از پژوهشگران موفق شدند یک ابزار الگوریتمی را ایجاد  کنند که از توییتر برای پیش بینی دقیق جایی که در ان زندگی می کنید کمک می گیرد. این الگوریتم می تواند درعرض چند دقیقه با دقت بیش از 90 درصد اطلاعاتی خصوصی از شما را رصد کند. این الگوریتم می تواند پیش بینی کند که شما کجا کار می کنید، عبادت می کنید، و حتی به کدام باشگاه می روید و چه موسیقی هایی می شنوید.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت چینی "سنس تایم" که به عنوان ثروتمندترین شرکت جهان در حوزه هوش مصنوعی شناخته می شود، تصمیم دارد مرکز جدید خود را در ژاپن توسعه دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نیویورک تایمز قصد دارد از الکسای آمازون برای برقراری ارتباط با شنوندگان خبری خود استفاده کند. این حرکت نیویورک تایمز یکی از پیشگامانه ترین تصمیم ها اهالی دنیای خبر برای برقراری ارتباط با دنیای فناوری محسوب می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک شرکت لبنانی نوعی دستگاه هوشمند و کاربردی طراحی کرده است که می تواند نرخ اعتیاد افراد به سیگار را کاهش دهد. این دستگاه هوشمند الگوریتم رفتاری سیگاری ها را کنترل می کند.مشروح خبر را بخوانید.

ایلان ماسک  مدیرعامل تسلا می گوید که یک ویژگی جدید به زودی به خودروهای تسلا افزوده می شود که کمک می کند خودرو شما درست مثل یک حیوان خانگی شما را تعقیب کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان