arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۳۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۱ - ۰۵ آذر ۱۳۹۰

سفر معاون وزارت خزانه داري آمريكا به امارات و اسراييل براي بررسي تحريم ایران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون وزارت خزانه داری آمریکا بر آن است تا با سفر به منطقه متحدین واشنگتن را در جریان آخرین تمهیدات علیه جمهوری اسلامی بگذارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های غربی، وزارت خزانه ‌داری آمریکا اعلام کرد که "دیوید کوهن" معاون این وزارت خانه در امور تروریسم، امروز شنبه سفر خود به اراضی اشغالی [اسرائیل] و امارات متحده عربی را آغاز می‌کند تا این دو کشور را در جریان اقدامات تازه ایالات متحده برای فشار به ایران بگذارد.

در بیانیه‌‌ وزارت خزانه ‌داری آمریکا  تاکید شده که این اقدام "قویترین هشدار رسمی است که طی آن اعلام خواهد شد هرگونه معامله با ایران می‌تواند خطر انحراف را به همراه داشته باشد."

دیوید کوهن همچنین در این سفر درباره گسترش تحریم‌های ایران رایزنی خواهد کرد.

وزارت خزانه ‌داری آمریکا روز دوشنبه ۳۰‌ آبان ماه به طور رسمی ایران را به عنوان یک حوزه "نگرانی عمده پولشویی" معرفی و شرکت‌های خارجی را از کمک به بخش نفت و پتروشیمی ایران منع کرده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۵
0
0
امریکا ومتحدانش بدانند که تحریم کاری از پیش نمبرد بجز اینکه باعث خودباوری ما شده وباعث خودکفایی میشود.چون مجبور میشویم نیازهایمان را خود تولید کنیم.در این 33 سال که ایران اسلامی را از اول انقلاب تحریم کرده اند به کجا رسیدند؟ فقط ما قویتر شدیم و خودکفا تر شدیم ووابستگی ما به خارج کمتر شده وبقول ریس جمهور در حا پیشرفت در سند چشم انداز هستیم.طوری به جلو میرویم که کشورهای منطقه مثل عربستان و امارات و مصر از ما الگو برداری میکنند.کار بجایی رسیده که ژاپن آرزو میکند که روزی به پیشرفت ما برسد.
نظرات بینندگان