arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۷۲۴۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۲ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۷

واکنش کی‌روش به سئوالی در مورد احتمال بازگشت دوباره به فوتبال ایران: فردایی هم وجود دارد

کارلوس کی‌روش پس از پایان جام ملت های آسیا از تیم ملی ایران خداحافظی کرد. به نظر می رسید او برای همیشه فوتبال ایران را ترک کرده است و دیگر قرار نیست او را روی نیمکت های تیم ملی یا حتی باشگاه هایی که خواهان او بودند، نظاره کنیم. با این حال سرمربی پرتغالی پاسخ جالبی به سوال احتمال بازگشتش به ایران داده است. وقتی از او درباره بازگشت به ایران سوال شد، گفت: «فراموش نکنید، فردایی هم وجود دارد.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سرمربی پرتغالی از آینده‌ای صحبت کرد که هیچکس آن را نمی‌داند.

به گزارش خبرآنلاین؛ کارلوس کی‌روش پس از پایان جام ملت های آسیا از تیم ملی ایران خداحافظی کرد. به نظر می رسید او برای همیشه فوتبال ایران را ترک کرده است و دیگر قرار نیست او را روی نیمکت های تیم ملی یا حتی باشگاه هایی که خواهان او بودند، نظاره کنیم. با این حال سرمربی پرتغالی پاسخ جالبی به سوال احتمال بازگشتش به ایران داده است. وقتی از او درباره بازگشت به ایران سوال شد، گفت: «فراموش نکنید، فردایی هم وجود دارد.»

او امیدوار است روزی دوباره به فوتبال ایران بازگردد. سرمربی پرتغالی 100 بار روی نیمکت تیم ملی نشست و ایران را دو دوره پیاپی به جام جهانی رساند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱۷
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
9
75
خسته نباشی جناب کیروش که به فوتبال ملی ما خیلی کمک کردی ممنون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
6
47
به قول شهریار فوتبال ایران مثل کی روش نمی توانیم پیدا کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
6
41
همانطور که جایگزینی برای ولاسکو یافت نشد برای کیروش هم یافت نمی شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
5
36
در این 8 سال تیم ملی همواره در پیشرفت بود فوتبال این ساختارهای ضعیفی دارد اما کی روش سعی می کرد همه آن را جبران کند من ملتمسانه از مسئولین می خواهم که قرارداد جدیدی با کی روش ببندند نمی خواهیم تلاش 8 ساله از بین برود با ادامه حضور کیروش شک ندارم که در آینده موفقیت هایی بهتری بدست خواهیم آورد
بختیاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
0
1
ممنوم از نظرات دوستان روشنفکر
واقعا آقای کی روش اشکالاتی داشتن ولی نظم و قداست به تیم ملی دادن از نظر فنی عالی بودن که بهتر میتونستن باشن اشراف کامل داشتن ولی نباید مدیریت وقت میذاشت به حاشیه بره. باید تعامل لیگی بیشتری با ارتباطات می داشتیم ولی با غیرت و تعصب و روحیه عالی داشتن شخصیت و هدف گذاری خوبی برای تیم ملی داشتن دوستان مخالف بدانند که روش برخورد مدیران ما اشکالات زیادی داشت ضمنا ما ایشان را برای صعود به جام جهانی آوردیم و بعد هر جام جهانی آخراش بفکر آسیا میشدیم.!!به امید بازگشت مجدد ایشان با یک مدیریت نوینی از جنس دادکان و صفایی فراهانی (همه برای تیم ملی)
نظرات بینندگان