arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۸۴۵۰
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۶ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۷

قابلیت سفارش آنلاین مبلمان به فیسبوک اضافه شد

فیسبوک با کمک هوش مصنوعی نوعی سیستم جدید را راه اندازی کرده که به کاربران کمک می کند اقدام به خرید مبلمان دلخواهشان کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فیسبوک با کمک هوش مصنوعی نوعی سیستم جدید را راه اندازی کرده که به کاربران کمک می کند اقدام به خرید مبلمان دلخواهشان کنند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، سرویس جدید فیسبوک به کاربران کمک می کند با انتخاب تکه ای کوچک از عکس یک مبلمان، تصویری کامل از آن چه می خواهند را مشاهده کنند یا محصولاتی مشابه را بازدید کنند.

فیسبوک  ضمن اعلام این خبر به کاربران GrokStyle، مژده داده که می توانند از تکنولوژی هوش مصنوعی این سرویس در فیسبوک برای کمک به خرید بهتر مبلمان استفاده کنند.

"ونسا چان" یکی از سخنگویان فیسبوک در بیانیه ای  در این خصوص گفت: "ما هیجان داریم که GrokStyle را به فیسبوک ببریم. تیم و تکنولوژی آنها به قابلیت های هوش مصنوعی ما کمک خواهد کرد."

 بر اساس این خبر،GrokStyle  در یک پست رسمی ضمن اعلام خبر پیوستن به فیسبوک برای مشتریان، کاربران و سرمایه گذاران خود اعلام کرد که در برنامه تلفن همراه Ikea، کاربران می توانند یک عکس از یک تکه مبلمان را بکشند و از تکنولوژی GrokStyle برای دریافت  محصولات مشابه استفاده کنند.

در بخشی دیگر از بیانیه خود، GrokStyle اعلام کرد: "امروز ما از اینکه به عنوان یک تیم در حال حرکت هستیم، هیجان زده هستیم. تیم و فناوری ما با استفاده از هوش مصنوعی ما برای ساختن تجربه های جستجوی بصری عالی در خرده فروشی ها به مسیر خود ادامه خواهد داد."

 

 

نظرات بینندگان