arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۰۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۹ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۷

علمای بحرین عادی‌سازی روابط کشورهای عربی با اسراییل را محکوم کردند

علمای بحرین ضمن محکوم کردن عادی‌سازی روابط برخی کشورهای عربی با اسراییل در این بیانیه تأکید کردند: بزرگترین خیانت، خیانت به امت و ائتلاف با دشمنان کافر و اشغالگران سرزمین مسلمانان و قاتلان زنان و کودکان است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

علمای بحرین با صدور بیانیه‌ای اقدام برخی کشورهای عربی در راستای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از مرآة البحرین، علمای بحرین ضمن محکوم کردن عادی‌سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی در این بیانیه تأکید کردند: بزرگترین خیانت، خیانت به امت و ائتلاف با دشمنان کافر و اشغالگران سرزمین مسلمانان و قاتلان زنان و کودکان است.

در این بیانیه خطاب به کشورهایی که به عادی‌سازی روابط با اسرائیل روی آورده‌اند، آمده است: صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها تنها شما را خوار و ذلیل کردند و پول‌هایتان را به غارت بردند و هرگز در برابر خشم مردمتان از شما محافظت نخواهند کرد. همانطور که در دیگر کنفرانس‌ها شکست خوردید، در ورشو نیز متحمل شکست شدید و در سیاست‌هایتان هم شکست خورده‌اید.

در این بیانیه آمده است: مردم بحرین با عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی مخالفند و پافشاری نظام ظالم بحرین بر به چالش کشیدن خواسته و اراده مردم از طریق عادی‌سازی روابط با دشمنان نشان می‌دهد که کشورمان به یک تغییر ریشه‌ای نیاز دارد که هویت بحرین را حفظ کند.

نظرات بینندگان