arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۱۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۱ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۷

پست اینستاگرامی رامبد جوان درباره خبر بچه‌دار شدنش

رامبد جوان به دنیا آمدن دخترش را تلاشی برای زندگی کردن دانست و تاکید کرد که بچه‌ها مهم‌ترین و باارزش‌ترین معنای جهان هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رامبد جوان به دنیا آمدن دخترش را تلاشی برای زندگی کردن دانست و تاکید کرد که بچه‌ها مهم‌ترین و باارزش‌ترین معنای جهان هستند.

 رامبد جوان پس از انتشار خبر بچه‌دار شدنش در رسانه‌ها و فضای مجازی، در اینستاگرام نوشت: «سلام به شما رفقای عزیزم.


چند وقته که من و نگار خوشحالیم از دختری که در راهه و هنوز نیومده روزگارمون رو پرنور کرده. می‌گن مردا تا دختر نداشته باشن معنی پدر بودن رو نمی‌فهمن، چه شود.


آرزو می‌کنم همه‌ بچه‌ها در سلامت و امنیت و برکت زندگی کنن. قصدم از این پست به غیر از تشکر از همه‌ شما و دعاهاتون و تبریک‌هاتون و شاکر بودن به خاطر دخترک جوان.

اینه که بگم زندگی برای من یعنی تلاش کردن و تلاش کردن و تلاش کردن و جنگیدن و عشق ورزیدن و تلاش کردن و مهربانی کردن و تلاش کردن و انگیزه داشتن و انگیزه ایجاد کردن و تلاش کردن و خلق کردن و تلاش کردن و لذت بردن از این جهان و احترام گذاشتن به تلخی‌ها و تلاش کردن و تلاش کردن و درک کردن ضعف‌هامون و پروروندن قدرت‌ها و استعدادهامون و دوست داشتن دیگران و تلاش کردن و زمین خوردن و دوباره برخاستن و تلاش کردن و حق دادن به همه‌ موجودات حتی اگه سخت باشه دوست داشتنشون و حتی اگه دوستت نداشته باشن و باز تلاش کردن و تلاش کردن و .... و در آخر اینکه وقتی تصمیم می‌گیری کودکی رو به این دنیا بیاری یعنی باز هم تلاش کردن برای زندگی کردن.

من و نگار هردومون به تلاش کردن و احترام گذاشتن به این جهان با همه‌ معنیهاش اعتقاد داریم برای همین معتقدیم بچه‌ها مهمترین و باارزشترین معنای این زندگی و جهانن و وجودشون یعنی زندگی ادامه داره. ورود همشون به این زندگی سخت ولی مهم رو قدر می‌دونیم. احتمالا بعضی‌ها خواهند گفت چرا از اوضاع بد اقتصادی و حال بد و اضطراب نمی‌گیم. چشم می‌گیم؛ اینم تلاش می‌کنیم بگیم.»

نظرات بینندگان