arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۱۳۶۶
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۲۱ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۷

مدیر عامل شرکت اپل به استیو جابز در توییتر ادای احترام کرد

تیم کوک، مدیرعامل فعلی شرکت اپل به مدیرعامل پیشین اپل؛ استیو جابز در سالروز تولد وی ادای احترام کرد. وی در قالب یک ویدئو این کار را انجام داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیم کوک، مدیرعامل فعلی شرکت اپل به مدیرعامل پیشین اپل؛ استیو جابز در سالروز تولد وی ادای احترام کرد. وی در قالب یک ویدئو این کار را انجام داد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، تیم کوک که پش از این نیز بارها به استیو جابز ادای احترام کرده است، این بار نیز به مناسبت روز تولد استیو جابز در توییتر به استیو جابز احترام گذاشت.

یادبود استیو جابز، یکی از بنیانگذاران اپل، که اگر در قید حیات بود تولد شصت و چهارمین سال زندگی خود را جشن می گرفت، برای بسیاری از اعضای فعلی و پیشین اپل محبوب و ارزشمند است.

کوک در این خصوص می گوید: چشم انداز دیدگاه های استیو در سراسر اپل پارک منعکس شده است. مطمئنم اگر استیو در قید حیات بود، این  فضا را دوست داشت. ما این فضا را با الهام از خانه و نوآوری های وی طراحی کرده ایم. ما امروز در زادروز تولدش یاد وی را زنده نگه می داریم."

ساخت پردیس جدید یکی از خواسته های پیش از مرگ جابز بود. محوطه  پردیس اپل که در سال 2017 افتتاح شد، به ساختمان های متعددی متصل است؛ مهمترین آنها 2. 8 میلیون حلقه مربعی است که به شکل سفینه فضایی طراحی و  شناخته می شود. این ساختمان دارای چهار طبقه پنل شیشه ای منحنی است و یکی از بزرگترین سقف های خورشیدی جهان را داراست. این پردیس جدید دارای بیش از 12،000 کارمند است.

نظرات بینندگان