arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۱۵۰۵
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۶ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۷

عضو کمیسیون انرژی مجلس:با رشد 90 درصدی سایپا از التهابات بازار خودرو کاسته شده

بهرام نیا تصریح کرد: در شرکت سایپا تولید با رشد مناسبی همراه شده و اين افزايش بیش از 90 درصدی از ابتدای بهمن ماه تاکنون باعث شده ميزان التهابات جامعه كاسته و اعتماد مردم نسبت به این خودروساز بيشتر شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: يكي از موضوعاتي كه براي شركت های خودروساز مهم است تامین به موقع و با قيمت مناسب قطعات می باشد تا بتوانند با افزایش تولید روند عرضه بیشتر و کاهش قیمت را دنبال کنند و خوشبختانه این مهم در حال انجام است.

به گزارش سایپانیوز، حسن بهرام نیا، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان مطلب فوق گفت: خودرو در کشورمان يكي از مطالبات جدي مردم است و عرضه مناسب آن از سوی خودروسازان می تواند پاسخگوی این خواست مردم باشد و در این خصوص قیمت و کیفیت مناسب عامل اصلی کسب رضایت آنان است.

وی افزود: به دلیل کاهش تولید و افزایش قیمت خودرو، نگرانی برای مردم ایجاد شده که خوشبختانه با توجه به افزایش روند تولید در خودروسازان در این چند هفته و انجام فروش فوری محصولات از سوی دو خودروساز بزرگ کشور شاهد توقف رشد صعودی قیمت خودرو و نزولی شدن آن هستیم و با ادامه روند تولید و عرضه مداوم خودرو به بازار، قطعا حباب قیمتی ایجاد شده از بین خواهد رفت.

بهرام نیا تصریح کرد: در شرکت سایپا تولید با رشد مناسبی همراه شده و اين افزايش بیش از 90 درصدی از ابتدای بهمن ماه تاکنون باعث شده ميزان التهابات جامعه كاسته و اعتماد مردم نسبت به این خودروساز بيشتر شود.

وی با اشاره به همکاری مناسب قطعه سازان با خودروسازان در هفته های اخیر گفت: يكي از موضوعاتي كه براي شركت های خودروساز مهم است تامین به موقع و با قيمت مناسب قطعات در زنجیره تامین خودروسازان است تا بتوانند با افزایش تولید روند عرضه بیشتر و کاهش قیمت را در بازار دنبال کنند و خوشبختانه با تغییرات مدیریتی صورت گرفته در گروه سایپا حضور و حمایت قطعه سازان از این گروه خودروساز نسبت به گذشته بیشتر شده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: علاوه بر این با حمایت انجام شده از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت و تزریق وام و پرداخت سرمایه در گردش به خودروسازان، در قالب پرداخت به قطعه سازان، رشد تولید خودرو افزایش یافته است.

وی افزود: در چند هفته اخیر با رشد تولید و عرضه بیشتر خودرو به بازار، شكايات مردمی هم کاهش یافته و اعتماد سازي ايجاد شده است البته كاهش هزينه هاي سربار توليد باعث کاهش قیمت محصول تمام شده خواهد شد و خودروسازان بايد در این مسیر حرکت كنند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مدير توانمند كسي است كه بتواند از تمام سازكارهاي مناسب براي افزایش تولید و عرضه خودرو كه باعث افزایش كيفيت و کاهش قيمت محصول است به درستي بهره برداري كند و قطعا در این مسیر استفاده از نيروهاي متخصص و مواد اوليه با كيفيت می تواند تاثیر زیادی داشته باشد و خوشبختانه مدیرعامل گروه سایپا در این خصوص توانسته به خوبی مسیر را هدایت کند و در اشتغال زايي و توليد با بهره گیری از توان داخلي در راستاي اقتصاد مقاومتي حرکت کند.
نظرات بینندگان