arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۲۶۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۱ - ۱۴ آذر ۱۳۹۰

سردار رادان: جمع آوری دیش و برخورد با بدپوششی از مهمترین اولویت های ناجاست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهر: جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت: پیش بینی اعتبار برای انسداد و کنترل مرزها مبلغی در حدود سه هزار میلیارد تومان است.

سردار احمدرضا رادان با بیان اینکه تامین امنیت مرزها یکی از اولویت های مهم نیروی انتظامی و سایر دستگاههای امنیتی است، افزود: در صورت تامین اعتبار سه هزار ملیارد تومانی اعتقاد داریم با این رقم می توان در طی سه سال کلیه مرزها را در حد قابل قبول در کنترل در آورد.

وی با تاکید بر اینکه هزینه برای تامین امنیت و کنترل مرزها، سرمایه گذاری و درآمد است، تاکید کرد: با کنترل مرزها می توان از قاچاق کالا جلوگیری کرد.

سردار رادان با اشاره به کمک های دولت و مجلس در خصوص تامین اعتبار برای انسداد مرزها افزود: دو اولویت در مرزهای کشور مورد نظر است که یکی مرزهای جنوب شرقی شامل سیستان و بلوچستان، قسمتی از خراسان جنوبی و خراسان رضوی و مرزهای شمالغرب از آذربایجان غربی تا قسمتی از کرمانشاه در مرزهای آبی هم در بوشهر و هرمزگان مورد هدف است.

جانشین فرمانده انتظامی کشور، با اعلام رضایت از وضعیت کنترلی در قسمت شمالی سیستان و بلوچستان افزود: قسمت استان سیستان و بلوچستان وضعیت قابل قبولی دارد و مرزهای جنوب استان به سمت انسداد می رود و اکنون منتظر تامین اعتبار و بودجه مورد نیاز هستیم.

سردار رادان با تاکید بر اینکه وضعیت کنترل مرزهای کشور در حال حاضر مطلوب است، افزود: با وجود همه معضلات و مشکلات، کنترل مرزها در وضعیت کاملا مطلوبی نسبت به گذشته قرار دارد و امیدواریم با بودجه کافی وضعیت بسیار مناسبی در کشور حاکم کنیم.

وی در ادامه در خصوص امنیت اخلاقی تاکید کرد: موضوع امنیت اخلاقی با همه مشکلاتی که برای نیروی انتظامی در اجرای آن به وجود آوردند موضوعی تعطیل بردار نیست.

جانشین فرمانده انتظامی  کشور با تاکید بر اینکه بحث برخورد با اراذال و اوباش در برنامه نیروی انتظامی است، افزود:  کسانی که به عنوان اراذل و اوباش با آنها برخورد شده به ندرت به تکرار گردن کشی روی آورند و این به واسطه برخورد تلخی بوده است که با این افراد صورت گرفته است.

 سردار رادان، با تاکید بر قاطعیت نیروی انتظامی با اراذل و اوباش و گردن کشی نوظهور افزود: در بحث امنیت اخلاقی بحث مزاحمت نوامیس و ایجاد آلودگی صوتی نسبتا کم شده است و موضوع سگ گردانی تقریبا کاهش یافته است.

وی برخورد و جمع آوری دیش های ماهواره و برخورد با بدپوششی را از مهمترین اولویت های نیروی انتظامی اعلام کرد و افزود: نیروی انتظامی با قاطعیت با هرگونه عامل برهم زننده امنیت جامعه برخورد می کند.

جانشین فرماندهی انتظامی کشور از آمادگی کامل  کلیه نیروهای انتظامی کشور برای تامین امنیت مراسم های ماه محرم و صفر به خصوص تاسوعا و عاشورای حسینی  خبر داد و گفت:  کلیه نیروهای انتظامی کشور برای تامین امنیت، همراهی و تسهیل در عبور و مرور برنامه های عزاداری از مرز تا عقبه در آماده باش کامل قرار دارند.

سردار رادان افزود: با آماده باش کامل در مرز و عقبه امیدواریم امنیت کامل عزاداران حسینی تامین شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۳
یک جهان سومی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۴
0
0
راستی یادی هم بکنیم از عزیز تازه فراموش شده ... 3000000000000 تومان خودمون . از عزیزانی که در مراسم کفن و دفن ایشون شرکت کردند و موجب تسلی خاطرمون شدند کمال سپاسگزاری رو داریم . ( مرفهین بی درد )
ایرانی
|
CANADA
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۴
0
1
خوب خدارو شکر که همه مشکلات امنیتی مردم که به عهده نیروی انتظامیه حل شده که فقط مونده دیش و حجاب!!!! فرمانده محترم جناب رادان اگر اخبار قتل و چاقو کشی و بیداد مواد مخدر به دست شما نمیرسه! تطفآ گاهی نیم نگاهی به روزنامه های کشور بندازید!!!.....(جان مادرت چاب کن)
ایران آزاد
|
UNITED STATES
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۴
0
15
گرفتن دزد و قاتل چطور؟ اون ها جز اولویت ها نیست؟؟؟؟
نظرات بینندگان