arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۷۹۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۶ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۸

استاندار تهران: سفر به تهران ٨ درصد بیشتر شد

استاندار تهران گفت: با وجود شرایط جوی و بارش‌های اخیر در کشور باز هم شاهد رشد ۸ درصدی اقامت مسافران نوروزی به استان تهران در مقایسه با مدت مشابه سال هستیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

استاندار تهران گفت: با وجود شرایط جوی و بارش‌های اخیر در کشور باز هم شاهد رشد ۸ درصدی اقامت مسافران نوروزی به استان تهران در مقایسه با مدت مشابه سال هستیم.

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی ظهر روز یکشنبه (یازدهم فروردین ماه) با حضور در اداره کل میراث فرهنگی استان تهران از نزدیک فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر استان را ارزیابی کرد و در پایان این بازدید گفت: بر اساس آمار دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر بیش از یک میلیون ۲۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی استان تهران از ابتدای سفرهای نوروزی تا کنون بازدید داشته‌اند.

دلاور بزرگ‌نیا، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران نیز گفت: سطح هماهنگی دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان در ارائه آمار و گزارش‌ها به دبیرخانه ستاد در مقایسه با سال‌های گذشته سطح مطلوبیت بسیار بالاتری دارد.

او در گزارشی که به استاندار تهران و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر ارائه کرد، افزود: امسال شاهد کمترین میزان شکایات مسافران در تورهای خروجی از کشور بودیم و بیشترین درخواست ثبت شده در سامانه ۰۹۶۲۹ مربوط به کنسلی تورهای داخلی به دلیل شرایط جوی و بارش‌ها در کشور بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران ادامه داد: اجرای تورهای تهرانگردی توسط دفاتر خدمات مسافرتی در مقایسه با نوروز ۹۷ حدود دو برابر رشد را نشان می‌دهد که امیدواریم سال ۱۴۰۴ تهران به مقاصد اصلی سفرهای نوروزی تبدیل شود.

نظرات بینندگان