arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۸۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۴ - ۲۰ آذر ۱۳۹۰

فتح‌الله‌زاده:می‌توانستیم ۵ گل به پرسپولیس بزنیم/عزیز محمدی پرسپولیسی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علی فتح‌الله‌زاده می‌گوید استقلال می‌توانست دربی را با تفاضل 5 گل ببرد.
به گزارش به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انتخاب به نقل از خبرآنلاین؛ علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال خیلی خوشحال است که تیمش توانسته دوباره دربی را ببرد. او هم مثل سایر استقلالی‌ها از این‌که پرسپولیسی‌ها با مصاحبه‌های انتقادی خود علیه سازمان لیگ سعی کرده‌اند تاریخ برگزاری دربی را به سود استقلال و به ضرر پرسپولیس جلوه بدهند ناراحت است. البته با طعنه از غیبت خسرو حیدری حرف می‌زند. منظورش این است که اگر خسرو هم در دربی بود، پرسپولیس بیشتر از این‌ها گل می‌خورد.
*مصاحبه‌های پرسپولیسی‌ها تا حدودی برد استقلال را کم‌رنگ می‌کند. آن‌ها می‌گویند دربی در تاریخ بدی برگزار شده و آن‌ها چند بازیکن تیمشان را در اختیار نداشته‌اند.
پرسپولیسی‌ها تیمشان را خوب نبسته‌اند. اصلا تیمشان این است. اصلا آن موقعی که ما بازیکنانمان نبودند و همه بازیکنان پرسپولیس بودند، باز هم دو – هیچ پرسپولیس را بردیم. این‌ها تیمشان را خوب نبسته‌اند. مشکل‌شان در بستن تیم است. فکر می‌کردند با این بازیکنان می‌توانستند نتیجه بگیرند، ولی خوب تیم را نبستند. مشکلشان از آنجاست. در این آخرین دربی اگر بچه‌های ما دقت می‌کردند می‌توانستیم دو گل دیگر هم بزنیم.
*شما کی با آقای عزیز محمدی رفیق شدید؟ قبلا با آقای کفاشیان رفیق بودید!
نمی‌دانم والله. اصلا شما می‌دانید که آقای عزیز محمدی خیلی پرسپولیسی است. قرمز است. همه می‌دانند. اصلا ایشان ابایی هم ندارد. خودش می‌گوید طرفدار پرسپولیس است. واقعا هم من برای تاریخ برگزاری داربی راضی نبودم. شما می‌دانید که خسرو حیدری برای ما خیلی مهم بود. بقیه بچه‌ها هم همین‌طور. مجتبی جباری هم با آمپول به بازی رسید. برای ما هم خیلی سنگین بود که گفتند یک هفته دیگر باید با پرسپولیس بازی کنید. چون پرسپولیس سرشار از انگیزه بود و با باخت در دربی، تقریبا امسال تمام جام‌ها را از دست داده بود. این دربی برای پرسپولیسی‌ها حیثیتی بود. ما هم راضی نبودیم. ولی آمدیم بازی کردیم و این‌طوری شد. به هر حال بچه‌های ما فعل خواستن را صرف کردند و بازی را بردیم.
*البته بازی یک جاهایی هم گره خورده بود و حتی پرسپولیس می‌توانست در نیمه دوم گل بزند.
بله. می‌توانستند گل بزنند. آن‌ها از دقیقه 80 تا 90 به ما خیلی فشار آوردند. آن 10 دقیقه را خیلی بهتر بازی کردند. من خودم خیلی استرس داشتم که گل نخوریم. ولی از موقعیت‌هایشان استفاده نکردند. بچه‌های ما هم در وقت‌های اضافی واقعا خوب بازی کردند و خیلی خوشحالم که توانستند نتیجه بسیار خوبی بگیرند.
*معمولا استقلال خیلی زود سیر می‌شود. در شرایطی که پرسپولیس از هم پاشیده بود، استقلال هم به نتیجه رضایت داد.
می‌توانستیم باز هم بزنیم. تیمی مثل پرسپولیس وقتی 3 گل می‌خورد بازی برایش سخت می‌شود. ولی خب ما راضی هستیم. شاکی نیستیم.
*اما به هر حال فرصت مناسبی بود که استقلال با نتیجه‌ای بهتر از این بازی را ببرد.
بله فرصت مناسبی بود. هم این مسابقه، هم آن مسابقه‌ای که دو گل زدیم می‌توانستیم بیشتر از این گل بزنیم. باید با بچه‌ها کار کنیم که یاد بگیرند وقتی می‌توانند بیشتر گل بزنند، بزنند. حالا نه به پرسپولیس، به هر تیمی که حریفمان است باید تا جایی که می‌شود گل بزنیم. ما زود سیر می‌شویم. این برایمان بد است.
*شما دارید در فشار مالی شدید کار را ادامه می‌دهید. اگر این شرایط تداوم داشته باشد به مشکل نمی‌خورید؟ به هر حال بازیکنان تیم هم به خاطر پیروزی‌هایشان توقع دارند پاداش بگیرند.
من برای پنج بازی توانسته‌ام پاداش بدهم و بقیه مسابقات را نتوانسته‌ام. این بچه‌ها استقلالی‌ترین و متعصب‌ترین استقلالی‌های چند دهه اخیر هستند. ولی به هر حال این هم یک بردی دارد و تا یک زمانی کشش پیدا می‌کند و بعد از آن نمی‌شود. اما الان رئیس هیات مدیره دارد تلاش‌های خوبی می‌کند و امیدوارم به زودی این مشکلات را حل کنیم تا بچه‌ها با روحیه بالاتری کار کنند. به زودی هم مسابقات آسیایی ما شروع می‌شود و باید تا آن موقع کاری کنیم که بچه‌ها با آرامش خاطر بیشتری به داخل زمین بروند.
*در مورد سهمیه آسیایی استقلال هنوز هم شبهاتی وجود دارد. هنوز هم خیلی‌ها بر این باورند که استقلال دارد بر سر سهمیه آسیایی خودش با ذوب‌آهن می‌جنگد.
حق ما خدایی این نبود. ما به خاطر عشق به هواداران، هم قسم شده‌ایم که در آسیا هم حق خودمان را بگیریم تا جواب دوستانی که کم لطفی کرده‌اند را بدهیم.
*یک تیم با چهار تا بازی می‌شود قهرمان جام حذفی و می‌رود آسیا، اما نایب قهرمان لیگ مستقیم به آسیا نمی‌رود. شما که عضو کمیته اجرایی فدراسیون هستید نمی‌توانید در مورد این مسائل تصمیماتی بگیرید؟
اول به ما گفتند ایران چهار سهمیه دارد. اما یک دفعه نظرشان را عوض کردند. باید بنشینیم برای این موضوع یک راهکاری تعیین کنیم که غیر از قهرمانی در جام حذفی، امتیازات دیگری هم بگذاریم برای این تیم‌ها. مثلا بگوییم تیمی که قهرمان جام حذفی می‌شود حتما باید جزو چهار تیم برتر لیگ هم بشود تا به آسیا برود. البته الان شاید این حرفم منطقی نباشد ولی باید چنین راهکارهایی را پیدا کنیم. بالاخره باید یک کاری بکنیم.
*ماجرای کرار به کجا کشید؟
قرار شد یک جلسه با معاونین و کادر فنی بگذاریم تا در مورد او تصمیم بگیریم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
3
6
تو نگی عزیر محمدی پرسپولیسی پس کی بگه ؟خدا رحم کنه رییس فدراسین نشی اونوقت باید پرسپولیس بره دسته سه بی طرف بودن را از دادکان یاد بگیر آقای دکتراین برد مفت گران
نظرات بینندگان