arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۱۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۲ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۸

شرکت سونی از اپلیکیشن اختصاصی تاکسی رونمایی کرد

شرکت سونی از یک برنامه تاکسی اختصاصی رونمایی کرده است که در حال حاضر فقط در ژاپن قابل استفاده است. این برنامه تاکسی آنلاین جدید «S.Ride» نام دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

شرکت سونی از یک برنامه تاکسی اختصاصی رونمایی کرده است که در حال حاضر فقط در ژاپن قابل استفاده است. این برنامه تاکسی آنلاین جدید «S.Ride» نام دارد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، به نطر می رسد برنامه های تاکسی آنلاین و رونق این برنامه ها در سراسر جهان

توجه شرکت سونی را هم به خود جلب کرده و باعث شده این شرکت نیز به فکر راه اندازی یک برنامه مستقل تاکسی بیفتد.

سونی محصولات متنوعی از جمله تلویزیون های براویا و کنسول های بازی پلی استیشن و گوشی های هوشمند را به فروش می رساند، اما اکنون می تواند این فهرست را تکمیل تر کند چرا که یک برنامه تاکسی نیز به فهرست خود افزوده است.

برنامهS.Ride ، برنامه ای ویژه برای ژاپنی ها محسوب می شود که احتمالا به زودی قابلیت توسعه هم خواهد داشت. این عبارت مخففی است از سه حرف اصلی تبلیغاتی یعنی "ساده"، "هوشمند" و "سریع".

این برنامه به طور رسمی توسط یک شرکتتاکسی رانی ژاپنی به نام "میننا" پشتیبانی می شود.. شعار این شرکت تاکسی برای همه است. درواقع این طرح  یک سرمایه گذاری مشترک بین شرکت سونی، خدمات پرداخت سونی و چند شرکت زیرمجموعه تاکسی رانی است.

این برنامه چندان جدید نیست و شرکت سونی  از سال گذشته مشغول تدارک دیدن برای اجرای این برنامه بوده است. درواقع سونی از سال گذشته اعلام کرده بود که در حال توسعه هوش مصنوعی برای یک برنامه جانبی است و به نظر می رسد برنامه جانبی چیزی نیست جز الگوریتم های جدید هوش مصنوعی برای برنامه تاکسی رانی آنلاین.

سخنگوی سونی گفته است، سونی هیچ برنامه ای برای توسعه این اپلیکیشن در خارج از مرزهای ژاپن ندارد اما باید دید آیا این یک ترفند برای دور شدن از حاشیه ها است یا یک تصمیم جدی و پایدار.

نظرات بینندگان