arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۱۷۸۶
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۳ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۸

واکنش علی نصیریان به نامگذاری خیابانی به نام او: از ابتدا راضی نبودم / اصلا دوست ندارم نامم روی تابلوی کوچه و خیابان زده شود / اساسا لزومی نمی‌بینم نام ورزشکاران و هنرمندان روی خیابان‌ها زده شود / از طرف شورای شهر با من تماس گرفتند؛ گفتم راضی نیستم، اما آن‌ها با قدرت اجرایی خود این کار را انجام دادند

علی نصیریان از نام‌گذاری یک خیابان به نامش ابراز نارضایتی کرد و گفت: این کارها را نمی‌پسندم. چندی پیش شورای شهر تهران تصویب کرد که نام تعدادی از خیابان های این شهر به نام هنرمندان معاصر نامگذاری شود که یکی از این نام ها مربوط به علی نصیریان است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علی نصیریان از نام‌گذاری یک خیابان به نامش ابراز نارضایتی کرد و گفت: این کارها را نمی‌پسندم.

علی نصیریان گفت: راستش من از ابتدا راضی به این اقدام نبودم. اصولا به این کارها علاقه ندارم و دوست ندارم نام‌ام روی تابلوی کوچه و خیابان زده شود. اصلا هم دوست ندارم.

او ادامه داد: به افرادی که از جانب شورای شهر با من تماس گرفتند گفتم که راضی نیستم، اما آن‌ها گفتند ما چنین تصمیمی گرفته‌ایم و با قدرت اجرایی که داشتند این کار را انجام دادند اساسا لزومی نمی‌بینم نام ورزشکاران و هنرمندان روی خیابان‌ها زده شود.

گفتنی است چندی پیش شورای شهر تهران تصویب کرد که نام تعدادی از خیابان های این شهر به نام هنرمندان معاصر نامگذاری شود که یکی از این نام ها مربوط به علی نصیریان است.

منبع: سینما دیلی

نظرات بینندگان