arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۱۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۲۳ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حضور روبات اخبارگو در تلویزیون روسیه تا ناامنی میلیون ها حساب کاربری اینستاگرام

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

برترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

ماه ها پیش، در سال 2018، رهبران سرشناس حوزه کسب و کار  از حضور در یک کنفرانس بزرگ حمایت شده از سوی دولت سعودی ها در ریاض سر باز زدند و در خصوص ارتباط شرکت های خود با عربستان سعودی سکوت کردند. اکنون شش ماه پس از مرگ روزنامه نگار منتقد دولت عربستان سعودی؛ جمال خاشقچی، شرایط رو به تغییر است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

محافظت از گوش یکی از مهمترین موضوعاتی است که در جهان پر سر و صدا و سرشار از آلودگی صوتی امروزی کاربرد دارد. اکنون حلقه (گوشواره) ضدآلودگی صوتی یکی از جدیدترین محصولات دنیای فناوری است که می تواند مشکل مذکور را تا حد زیادی حل کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

تلویزیون روسیه به طور رسمی از روبات اخبارگو در یکی از بخش های خبری خود استفاده کرد. این اقدام باعث تعجب بسیاری از فعالان خبری و رسانه ای در سطح روسیه و جهان شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اینستاگرام در حال کار روی قابلیتی جدید است که می تواند تعداد لایک های هر پست کاربران را مخفی کند. درواقع به کمک این قابلیت جدید دیگر مشخص نمی شود که هر یک پست کاربران تا چه حد مورد توجه مخاطبان واقع شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

دوربین گوشی هوشمند گلکسی S10  با قابلیت هایی ویژه به روزرسانی شد. این قابلیت ها کمک می کنند رقابت بین پیکسل 3 و گلکسی S10 تنگاتنگ تر از گذشته باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فیس بوک در یک پست وبلاگی اعلام کرد که امنیت حساب های کاربری میلیون ها کاربر اینستاگرام به خطر افتاده است،  این اتفاق پیش از ای نیز برای میلیون ها کاربر فیس بوک رخ داده بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان