arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۲۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۲۳ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حمله هکری به سفارت اکوادور تا شکست دوگانه گوشی تاشو سامسونگ

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

برترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

یک هکر  با حمله به سفارت اکوادور در گواتمالا اقدام به سرقت هزاران سند آنلاین این سفارت کرده است. این اسناد با استفاده از نقض امنیتی سرورهای میزبان داده ها به سرقت رفته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها صنعت خودرو در ژاپن تحولاتی جالب  را تجربه می کند. اما به نظر می رسد این تحولات بر پایه قانون جدید جامعه 5.0 است. قانونی که قرار است از نقش هوش مصنوعی برای رشد جمعه انسانی کمک بگیرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پرونده های جدید مرتبط با حق ثبت اختراع نشان می دهد که شرکت ال جی مدارک ثبت اختراع یک گوشی هوشمند را با سه دوربین خودکار سلفی و 3 دوربین عقب ثبت کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

قرار بود گوشی تاشو سامسونگ انقلابی در صنعت تلفن همراه جهان ایجاد کند. انقلابی که هنوز رخ نداده شکست خورد. شاید سامسونگ برای عرضه گوشی های خود به کاربران آزمایشی عجله کرد، شاید اساسا ساخت گوشی تاشو پیچیده تر از تصورات مهندسان سامسونگ بود، شاید سامسونگ دچار اعتماد به نفس کاذب شده بود، اما علت آبروریزی گسترده گوشی تاشو سامسونگ هر چه که بود به نظرات منفی خریداران بالقوه یعنی کاربران شبکه های اجتماعی منتهی شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بسیاری از افراد که این روزها لپ تاپ می خرند از لپ تاپ برای انجام فعالیت های گرافیکی، دورکاری یا بازی های مختلف استفاده می کنند و در نتیجه به باتری های قدرتمندتری نیاز دارند. بر همین اساس است که خرید لپ تاپی که از کیفیت بالای باتری برخوردار باشد اهمیت قابل توجهی دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پژوهش های جدید نشان می دهد که به زودی خودروهای پرنده از خودروهای الکتریکی سبقت می گیرند. درواقع پژوهش های جدید نشان می دهد که خودروهای پرنده در سفرهای بلند مدت برتر از اتومبیل های گازی و الکتریکی عمل می کنند.مشرو ح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان