arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۲۲ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸

وعده مدیرعامل فیس بوک به کاربران: تجارت میلیارد دلاری جای تبلیغات ساده را خواهد گرفت

مارک زاکربرگ می گوید آینده فیس بوک شامل خرید و فروش های میلیارد دلاری خواهد بود و این شبکه اجتماعی فقط به تبلیغات ساده محدود نمی شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مارک زاکربرگ می گوید آینده فیس بوک شامل خرید و فروش های میلیارد دلاری خواهد بود و این شبکه اجتماعی فقط به تبلیغات ساده محدود نمی شود.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اخیرا اینستاگرام گزینه پرداخت جدیدی را که باعث می شود مشتریان به راحتی محصولات دلخواه خود را بدون خروج از برنامه خریداری کنند، راه اندازی کرده است.

اکنون مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک اعلام کرده که خدمات خرید و پرداخت در همه پلتفرم های تحت نظارت او شامل فیسبوک، اینستاگرام و واتس اپ در آینده ای نزدیک شامل تجارت میلیاردری می شود. این شرکت قصد دارد ویژگی های مرتبط با تجارت و ابزارهایی اضافی را ایجاد کند که به مردم اجازه می دهد به طور مستقیم از طریق سیستم عامل خود خریداری کنند.

افزون بر این فیس بوک قصد دارد راه هایی را که مشتریان می توانند با استفاده از برنامه های پیام رسانی پرداخت کنند، گسترش دهد. به نظر می رسد هدف فیس بوک از توسعه خدمات خرید و فروش افزایش رشد در سال های آتی است.زاکربرگ توضیح داد در حالی که تبلیغات همچنان به عنوان عاملی پیشرو درامد  شرکت فیس بوک را تامین می کند، از طریق توسعه برنامه های تجارت الکترونیک، سود این شرکت افزایش خواهد یافت.

از زمانی که اعلام شده اینستاگرام از طریق این سیستم جدید به مشتریان اجازه می دهد بدون نیاز به برنامه خاصی به راحتی محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند. گروهی از تحلیل دویچه بانک تخمین زده اند که این ویژگی جدید می تواند تنها در سال 2021 به 10 میلیارد دلار سوددهی دست پیدا کند.

 

نظرات بینندگان