arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۳۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۴ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸

تذکر ویژه رهبر معظم انقلاب به مسئولان در مورد گرانی کاغذ: اینطور نمی‌شود، مسئله را حل کنید

رهبر معظم انقلاب در جریان بازدید از غرفه‌ها و گفت وگو با ناشران بیان کردند: صورت‌وضعیت نشان دهنده این است که مردم هنوز کتاب میخرند و برای خواندن، میخرند.دنیای کتاب، دنیای پیچیده‌ای است و این نکته‌ای است که آقای صالحی [وزیر ارشاد] باید توجه کند، باید مساله‌ی کاغذ را حل کرد؛ اینطور نمیشود. وزیر فرهنگ و وزیر صنعت بنشینند و این مساله را حل کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رهبر معظم انقلاب در جریان بازدید از نمایشگاه کتاب: در مورد کاغذ و جریان تولید کاغذ داخلی، تنها ارشاد محور عملیات نیست؛ وزارت صمت باید ورود کند

رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اینکه صورت وضعیت نشان دهنده این است که مردم هنوز کتاب می خرند، تصریح کردند: باید مساله‌ی کاغذ را حل کرد.

به گزارش دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز دوشنبه با حضور در مصلای امام خمینی(ره) از سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای در این بازدید که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشت، ضمن گفت وگو با ناشران در جریان تازه های نشر قرار گرفتند.

رهبر معظم انقلاب در بخش‌هایی از بیانات خود در جریان بازدید از غرفه‌ها و گفت وگو با ناشران بیان کردند: صورت‌وضعیت نشان دهنده این است که مردم هنوز کتاب میخرند و برای خواندن، میخرند.

آیت الله خامنه ای اظهار داشتند: دنیای کتاب، دنیای پیچیده‌ای است و این نکته‌ای است که آقای صالحی [وزیر ارشاد] باید توجه کند، باید مساله‌ی کاغذ را حل کرد؛ اینطور نمیشود. وزیر فرهنگ و وزیر صنعت بنشینند و این مساله را حل کنند.

نظرات بینندگان