arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۴۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۱ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸

به روزرسانی ویژه برای پیام رسان فیس بوک در راه است / از کاهش حجم نسخه جدید تا امکان اشتراک گذاری سریع ویدئوها

مدیران بخش پیام رسان فیس بوک در جریان رویداد ملاقات با توسعه دهندگان اعلام کردند که به زودی نسخه ای کم حجم از پیام رسان فیس بوک رونمایی خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیران بخش پیام رسان فیس بوک در جریان رویداد ملاقات با توسعه دهندگان اعلام کردند که به زودی نسخه ای کم حجم از پیام رسان فیس بوک رونمایی خواهد شد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اعمال تغییرات در نسخه های مختلف اپ ها موضوع تازه ای نیست اما کاهش حجم یک اپلیکیشن به علت پیچیدگی ها و اهمیت کیفیت، کار ساده ای نیست. اکنون فیس بوک اعلام کرده بر اساس درخواست کاربران نسخه ای کم حجم از پیام رسان فیس بوک را آماده ارائه کرده است.

بر اساس این گزارش، نسخه پیام رسان فیس بوک برای کاربران iOS کم حجم خواهد شد. این شرکت امروز اعلام کرد که در حال کار بر روی نسخه جدیدی از مسنجر است که کمتر از 30 مگابایت (یا حدود 20 درصد از اندازه برنامه فعلی) است. این شرکت اعلام کرد نسخه جدید را از اواخر سال جاری برای کاربران iOS عرضه می کند. بر اساس اعلام این شرکت نسخه جدید از پایه بازنویسی شده است.

پس از سالها تاکید فیس بوک به رباتها، پرداختها، بازیها و اپلیکیشن ها به مرور این فیس بوک بود که در برابر رقبایی مثل آی مسیج و سیگنال مقاومت کرد و اکنون نیز قصد دارد با یک به روزرسانی جدید، کاربران ناراضی خود را راضی کند. اما شاید برای شما سوال باشد که اصلا چرا فیس بوک حجم پیام رسان خود را کاهش می دهد. پاسخ به "سرعت" باز می گردد. درواقع یکی از مهمترین الزامات هر برنامه پیام رسان سرعت است و شرکت ها این موضوع را به یک اولویت جدی تبدیل کرده اند.

اما افزون بر کاهش حجم، فیس بوک امروز اعلام کرد که قرار دادن یک فضای جدید در داخل مسنجر که به دوستان و خانواده نزدیک شما اختصاص دارد، گزینه بعدی پیام رسان فیس بوک خواهد بود. فیس بوک به شما اجازه تماشای فیلم ها را با دوستانتان خواهد داد و این را می توان گزینه ای رقابتی و مشابه با گزینه تماشای گروهی در یوتیوب دانست. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا فیلم هایی را که در فیس بوک برای مسنجر پیدا می کنید به اشتراک بگذارید و دیگران را به تماشای همراه با خود و پیام گذاری در مورد فیلم تشویق کنید. انتظار می رود که این ویژگی در اواخر امسال عرضه شود.

نظرات بینندگان