arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۴۳۴۵
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۲۳ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تغییرات اینستاگرام تا به روزرسانی گلکسی نوت9

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

برترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

طی هفته های گذشته در خبرها خواندیم که قرار است اینستاگرام گزینه ای را مورد آزمون قرار دهد که به واسطه آن تعداد لایک های هر پست پنهان می شود.به نظر می رسد مدیران اینستاگرام نخستین مقصد این اقدام را انتخاب کرده اند و قرار است کانادایی ها میزبان ایده جدید مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک(شرکت مادر اینستاگرام) باشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مدیران بخش پیام رسان فیس بوک در جریان رویداد ملاقات با توسعه دهندگان اعلام کردند که به زودی نسخه ای کم حجم از پیام رسان فیس بوک رونمایی خواهد شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برخی از مهم ترین مشخصات گوشی هوشمند و جدید موتورولا موسوم به «موتو E6» افشا شد. اطلاعاتی که نشان می دهند با یک صفحه نمایش 5.45 اینچی و پردازنده اسنپدراگون  Snapdragon 430 سر و کار خواهیم داشت.مشروح خبر اینجا بخوانید. 

یک دادگاه تجدیدنظر در مورد پرونده توییت های جتجالی مدیرعامل تسلا؛ ایلان ماسک، رای داده است که از این پس وکلای شرکت تسلا حق نظارت بر فعالیت های توییتری ایلان ماسک را خواهند داشت.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوگل یک ویژگی جدید را برای حساب کاربری کاربران خود فعال خواهد کرد که به کاربران کمک می کند سابقه موقعیت مکانی خود را به شکل خودکار غیرفعال کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت سامسونگ یک به روزرسانی نرم افزاری برای گلکسی نوت 9 تدارک دیده است که به طور مشخص شامل پچ امنیتی اندروید می شود که در تاریخ یکم آوریل 2019 منتشر شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 سیستم هوشمند نظارت بر فشار خون موسوم به «iHealth BP7» یک برنامه ویژه برای افرادی است که مایلند فشار خون را به شکل دائمی رصد کنند و نگران سلامتی خود هستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان