arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۶ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸

شرکت هواوی تلویزیون  5G با کیفیت 8K تولید می کند

گزارش های بازار نمایشگرها و تلویزیون های هوشمند حکایت از آن دارند که قرار است هواوی تلویزیون 5G تولید کند آن هم تلویزیونی که از کیفیت نمایشگر 8K بهره می برد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گزارش های بازار نمایشگرها و تلویزیون های هوشمند حکایت از آن دارند که قرار است هواوی تلویزیون 5G تولید کند آن هم تلویزیونی که از کیفیت نمایشگر 8K بهره می برد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، هواوی برای ورود به بازار پررقابت تلویزیون دورخیز کرده است و این دورخیز بسیار قدرتمند است. به گفته تیم طراح تلویزیون های جدید هواوی، این تلویزیون ها استاندارد رایج 4K را شکسته و با یک هنجار شکنی اختصاصی به پنل 8K صعود خواهند کرد.

ترکیب 8K و مودم 5G می تواند به لحاظ کیفیت نمایش زنده و  دانلود کل فیلم های مورد علاقه کاربر بی نظیر عمل کند. البته پیش بینی می شود تلویزیون های 5G امکانات مهم دیگری نیز داشته باشند و بتوان از این تلویزیون ها به عنوان قلب هوشمند خانه استفاده کرد و بسیاری از محصولات هوشمند خانگی را به این تلویزیون ها متصل کرد.

هواوی پیش از این نیز اثبات کرده که در حوزه تولید سیستم های مخابراتی و توسعه سیستم های 5G بسیار قوی عمل می کند. هم اکنون تمرکز هواوی در تولید گوشی های هوشمند، مودم های 5G و دیگر وسایل مرتبط با دنیای فناوری است. بنابراین شاید بتوان نتیج گرفت که اگر یک شرکت دقیقا بداند باید چگونه تلویزیون های 5G تولید کند، این شرکت دقیقا هواوی است.

با این وجود،هواوی در حوزه تولید تلویزیون های هوشمند باید با یک رقیب جدی یعنی سامسونگ نیز رقابت کند. نظر شما در مورد تلویزیون های 5G هواوی چیست؟ آیا این تلویزیون ها ارزش خرید دارند؟

 

 

نظرات بینندگان