arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۵۲۵۴
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۵ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸

برنامه مهیج اپل برای حمل و نقل عمومی چیست؟ / استفاده از سیستم عامل Ios برای پرداخت هزینه ها

شرکت اپل در نظر دارد برای حمل و نقل عمومی برنامه ای ویژه طراحی کند. درواقع بر اساس این برنامه هر نوع تردد بین شهری با کمک سیستم عامل ios امکان پذیر است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت اپل در نظر دارد برای حمل و نقل عمومی برنامه ای ویژه طراحی کند. درواقع بر اساس این برنامه هر نوع تردد بین شهری با کمک سیستم عامل ios امکان پذیر است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این روزها هر نوع تردد در فضای شهری با کمک کارت های هوشمند انجام می شود. درواقع کمتر فردی برای تردد در سطح شهر از پول نقد استفاده می کند، اما به نظر می رسد شرکت اپل در تلاش است یک گام بزرگ دیگر برای تسهیل تردد درون شهری به کار ببندد.

بر اساس تصمیم جدید شرکت اپل، می توان از سیستم عامل ios  و نسخه IOS 12.3 برای پرداخت های درون شهری و خدمات حمل و نقل استفاده کرد. البته فراموش نکنیم که قرار است این برنامه فعلا و به طور آزمایشی در نیویورک اجرا شود و در صورت موفقیت به دیگر شهرهای ایالات متحده نیز وارد شود.

اما اگر هنوز متوجه نشده اید که این سیستم دقیقا چگونه کار می کند، لازم است بدانید که این سیستم باعث می شود شما اغلب پرداخت های خود را بدون این که نیاز باشد کارت، وجه نقد و... را استفاده کنید تنها با کمک سیستم عامل گوشی هوشمندتان همه چیز را سر و سامان داده و از گیت های دریافت بلیت عبور کنید.

پیش از این در خبرهای مرتبط با IOS 12.3 خوانده بودیم که شرکت اپل 4 نسخه آزمایشی یا بتا را برای این سیستم عامل متتشر کرده و اکنون به نظر می رسد دلیل این کار مشخص است. درواقع هدف از این نسخه های آزمایشی، برنامه ریزی برای رسیدن به یک نسخه قدرتمند ارزیابی می شود.

اگر این ایده انقلابی به سرانجام برسد باید گفت شرکت اپل با سیستم عامل خود یک موج جدید از تغییرات را ایجاد خواهد کرد و باید دید آیا سیستم عامل اندروید نیز به فکر اجرای روندی مشابه خواهد افتاد یا خیر.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات بینندگان