arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۷۳۶۸
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۲۳ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی «اکسپریا2» تا آزمون مقاومت توان «پلاس 7 پرو»

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

بر اساس تازه ترین  خبرها از ایالات متحده، 40 درصد از آمریکایی ها از اقدامات علیه انحصارطلبیفیس بوک حمایت می کنند. این ماجرا از زمان بیانیه تبلیغاتی الیزابت وارن کاندیدای حزب دموکرات در خصوص شکستن انحصار فیس بوک شروع شد و تا کنون نیز تشدید شده و ادامه دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

در شرایطی که هنوز گوشی های اکسپریا1 در مرحله پیش سفارش قرار دارند، تصاویری جدید از گوشی های اکسپریا2 به عنوان نسخه جدید اکسپریا 1 فاش شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت لنوو از لپ تاپ تاشو خود با صفحه نمایش 13.3 اینچی رونمایی کرد. البته تاریخ عرضه این لپ تاپ به بازار سال 2020 اعلام شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پیش فروش دستبند سلامتی گلکسی فیت آغاز شده است. این پیش فروش با قیمت 40 یورو انجام می شود و این تقریبا نصف قیمت 100 دلاری پیشین است که برای دستبند گلکسی فیت تعیین شده بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

هنوز ساعات زیادی از رونمایی گوشی وان پلاس7 پرو نگذشته اما آزمون مقاومت نمایشگر روی این گوشی هوشمند انجام شده و نتایج بسیار قابل توجه است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت سامسونگ موفق شده در 70 روز 5 میلیون گوشی را به فروش برساند. این رکوردی خیره کننده برای برند کره ای سامسونگ است که در تاریخ فروش این شرکت نیز بی سابقه است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان