arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۷۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸

واکنش ظریف به تازه‌ترین ادعای ترامپ درباره ایران: وقتی "تیم بی" یک حرف می‌زند و دونالد ترامپ حرف دیگری، کاملاً مشخص است که چه کسی نمی‌داند چه فکری باید بکند

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان، در حساب توییتری خود نوشت: «وقتی تیم بی یک حرف می‌زند و دونالد ترامپ حرف دیگری، کاملاً مشخص است که چه کسی نمی‌داند چه فکری باید بکند. ما در ایران چندین هزار سال است که می‌دانیم چه فکری باید بکنیم و در مورد آمریکا نیز از سال 1953 این را می‌دانیم. در برهه کنونی این حتماً اتفاق خوبی است.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

واکنش ظریف به تازه‌ترین ادعای ترامپ درباره ایران: وقتی تیم بی یک حرف می‌زند و دونالد ترامپ حرف دیگری، کاملاً مشخص است که چه کسی نمی‌داند چه فکری باید بکندمحمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان، در حساب توییتری خود نوشت:

«وقتی تیم بی یک حرف می‌زند و دونالد ترامپ حرف دیگری، کاملاً مشخص است که چه کسی نمی‌داند چه فکری باید بکند.

ما در ایران چندین هزار سال است که می‌دانیم چه فکری باید بکنیم و در مورد آمریکا نیز از سال 1953 این را می‌دانیم. در برهه کنونی این حتماً اتفاق خوبی است.»

شایان ذکر است که ترامپ در پیام توئیتری نوشت: «رسانه‌های اخبار جعلی با پوشش بسیار نادرست و متقبلانه خود درباره ایران، دارند به کشورمان آسیب می‌زنند. چنین پوششی، فریبکارانه، عمدتا بدون منبع (با منابع ساختگی) و خطرناک است».

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین مدعی شد: «لااقل ایران نمی‌داند که به چه چیزی فکر بکند و این شاید یک موضوع خیلی خوبی باشد».

نظرات بینندگان