arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۸۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۰۸ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸

لایو خبر - ۳۱ اردیبهشت ۹۸ / هادی رضوی در دادگاه: فقط ۵ بار آلمان رفتم، ۴ بار هم اتریش / آن منشی هم ۱۵ سال است با من کار می‌کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرپرست وزارت دفاع آمریکا: موفق شدیم جلوی خطر حمله احتمالی ایران به نیروهای آمریکایی را بگیریم
۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۹:۵۵

 

سرپرست وزارت دفاع آمریکا گفت: فکر می‌کنم که گام‌های ما بسیار عقلایی بوده و توانسته ایم پتانسیل حملاتی را به نیروهای آمریکایی متوقف کنیم.

وی در ادامه گفت: در دوره زمانی قرار داریم که تهدید در سطح بالایی است و کار ما این است که باید اطمینان پیدا کنیم خطای محاسباتی توسط ایرانی‌ها به انجام نمی‌رسد.

فرانسه: آمریکا برای لغو اینستکس، اروپا را تحت فشار شدیدی قرار داده
۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۸:۵۸

برونو لومر، وزیر دارایی فرانسه روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در پاریس اعلام کرد که آمریکا برای لغو اینستکس، اروپا را تحت فشار شدیدی قرار داده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه "کاهش تعهدات ایران از توافق هسته‌ای، تجارت با ایران را تسهیل نمی‌کند"، عنوان کرد که "اروپا تسلیم اولتیماتوم ایران نخواهد شد. "

تصویب یک فوریت لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی
۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۸:۳۰

در جلسه علنی صبح امروز سه‌شنبه مجلس دو فوریت لایحه الحاق یک تبصره به ماده ۶ قانون مبارزه با پولشویی مطرح شد که بعد از توضیحات جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور و اظهارات دو نماینده موافق و دو نماینده مخالف با فوریت این لایحه، نمایندگان با ۱۳۱ رأی موافق، ۷۰ رأی مخالف و ۲ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۷ نماینده حاضر در مجلس با دو فوریت این لایحه مخالفت کردند.

ظریف: تا ترامپ به ایران احترام نگذارد مذاکره‌ای در کار نخواهد بود
۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۷:۲۵

لایو خبر - ۳۱ اردیبهشت ۹۸ / هادی رضوی در دادگاه: فقط ۵ بار آلمان رفتم، ۴ بار هم اتریش / آن منشی هم ۱۵ سال است با من کار می‌کند

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران در گفت‌وگویی اختصاصی با شبکه سی‌ان‌ان تاکید کرد که جمهوری اسلامی تا زمانی که آمریکا با عمل کردن به تعهداتش ذیل برجام به ایران احترام نگذارد، بر سر میز مذاکره با دونالد ترامپ نخواهد نشست.

کاهش قیمت گوشت قرمز و مرغ ادامه دارد
۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۱۶

 مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام اعلام کرد که با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته هم‌اکنون شرایط متعادلی در بازار محصولات پروتئینی همچون گوشت قرمز، گوشت مرغ و تخم مرغ به وجود آمده و قیمت این محصولات به ترتیب به کیلویی حدود ۸۰ هزار تومان و ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و تخم مرغ شانه‌ای ۱۲ هزار تومان رسیده است.

افزایش ۹.۵ درصدی قیمت CNG از امشب
۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۴

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در راستای اجرای بند چهار تصویب نامه شماره ۱۷۴۱۹۵/ ت ۵۵۱۹۶ به مورخ ۲۵ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ هیأت وزیران، به‌منظور تأمین منابع مالی اجرای الزامات ایمنی و هوشمندسازی جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی فشرده " CNG " و کمک به تعویض مخازن وسایل نقلیه با سوخت گاز طبیعی فشرده "CNG"، از ساعت ۲۴ امشب (۳۱ اردیبهشت ماه) هر کیلوگرم گاز طبیعی فشرده شده (CNG) به قیمت ۶,۵۶۸ ریال عرضه خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه نرخ فروش فعلی سی ان جی به ازای هر کیلوگرم ۶,۰۰۰ ریال است که با اعمال نرخ جدید، افزایش قیمت این سوخت پاک کمتر از ۱۰ درصد خواهد شد که منابع حاصل از افزایش آن نیز صرف اجرای الزامات ایمنی و هوشمند سازی جایگاه‌های عرضه گاز و کمک به تعویض مخازن CNG خودروها خواهد شد.

آخرین وضعیت آب‌وهوایی کشور/ رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها
۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۵

 

در اطلاعیه سازمان هواشناسی آمده است: « امروز (۳۱ اردیبهشت ماه) در استان‌های سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، شرق اصفهان و جنوب و غرب کرمان و فردا (اول خردادماه) در استان‌های سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، نیمه غربی یزد، اصفهان، کرمان و سیستان و بلوچستان به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رگبار موقتی باران همراه با رعد وبرق پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از بعد از ظهر چهارشنبه تا صبح پنجشنبه (اول و دوم خردادماه) در شمال استان سیستان و بلوچستان وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که می‌تواند موجب خیزش گرد و خاک در این منطقه شود.»« امروز و فردا (۳۱ اردیبهشت ماه و اول خردادماه) در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، در استان‌های سمنان، خراسان شمالی و خراسان رضوی رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید همراه با آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها پیش بینی می شود.

قیمت طلا، سکه و ارز در بازار امروز ۹۸/۰۲/۳۱/ قیمت دلار به ۱۳ هزار و ۷۵۰ تومان رسید
۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۴

لایو خبر - ۳۱ اردیبهشت ۹۸ / هادی رضوی در دادگاه: فقط ۵ بار آلمان رفتم، ۴ بار هم اتریش / آن منشی هم ۱۵ سال است با من کار می‌کند

امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با کاهش نسبت به آخرین قیمت‌های روزکاری قبل در قیمت ۴ میلیون و ۶۱۷ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان معامله می‌شود. قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۴۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۲۷۶.۱ دلار معامله می‌شود. صرافی‌های بانک‌ها هم‌اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم، با کاهش ۵۰ تومانی نسبت به روز قبل، ۱۳ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۳ هزار و ۶۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

شورای عالی امنیت ملی درباره محدودیت‌های رئیس دولت اصلاحات تصمیم‌گیری می‌کند
۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۳

اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه  در رابطه با نزدیکی به انتخابات مجلس و در راستای ایجاد وحدت برای کاهش محدودیت‌های رییس دولت اصلاحات گفت: این محدودیت‌ها از سوی شورای عالی امنیت ملی وضع شده و اگر قرار بر تغییر باشد باید همین نهاد تصمیم‌گیری کند.

حسین هدایتی به ۲۰ سال زندان محکوم شد
۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۴۴

لایو خبر - 31 اردیبهشت 98

سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد: حسین هدایتی به جرم اخلال در نظام اقتصادی به جرم ۲۰ سال حبس، محرومیت دائم از بکارگیری درخدمات دولتی و رد مال معادل ۴۸۸ میلیارد تومان به نفع بانک سرمایه و به تحمل ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.

تشدید مجازات اسید پاشی: ۵ تا ۲۵ سال حبس
۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۴۳

نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای مجازات حبس بیش از ۵ سال تا ۲۵ سال را برای مرتکبین اسید پاشی تعیین و مقرر کردند در صورتی که به هر دلیلی دسترسی به مرتکب ممکن نباشد دیه فرد بزه دیده از بیت‌المال پرداخت شود.

هادی رضوی: فقط ۷ بار به امارات رفتم، ۵ بار آلمان و ۴ بار هم اتریش / آن منشی هم ۱۵ سال است با من کار می‌کند
۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۴۰

لایو خبر - 31 اردیبهشت 98

هادی رضوی در سومین جلسه رسیدگی به پرونده متهمان بانک سرمایه پس از حضور در جایگاه اظهار کرد: آقای قاضی بنده یک گلایه دارم و آن هم این است که تمام حرف‌ها و صحبت‌های آقای قهرمانی ( نماینده دادستان) در رسانه‌ها تیتر و منتشر می‌شود اما تمامی ادله و حرف‌های من بایکوت خبری می‌شود.

رضوی افزود: مثلا آقای قهرمانی در جلسه قبل گفته است که من با منشی خودم اروپاگردی کرده‌ام و به ۵۰ کشور رفته‌ام. در صورتی که اولا این منشی ۱۵ سال است که با من کار می‌کند و در آن سفر خانواده‌ام همراه من بودند و ۵۰ کشور هم نبوده است بلکه ۵ کشور بوده است و از آن ۱۰۰ مورد ورود و خروج ۵۰ موردش فقط مربوط به عراق بوده است و من فقط ۷ بار به امارات رفتم ۵ بار آلمان و ۴ بار هم اتریش و اروپاگردی در کار نبوده است.

در ۶۰ روز ابتدایی امسال هوای تهران ناسالم نبود
۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۱:۲۶

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: امسال برای اولین بار در ۲۵ ساله گذشته در ۶۰ روز ابتدایی سال حتی یک روز هوای ناسالم نداشتیم که شامل۳۰ روز هوای پاک و ۳۰ روز هوای سالم می‌شود.

آشنا: با تصمیمات بنیادین، مردم احساس می‌کنند کارایی نظام در شرایط سخت افزایش پیدا می‌کند
۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۰:۴۳

حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس‌جمهور و رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری درباره اینکه علت مشکلات و وضعیت کنونی کشور مربوط به تحریم ویا ناکارآمدی داخلی می‌شود؟، خاطرنشان کرد: همیشه تناسبی بین فشارهای خارجی و میزان توانمندی ما در پاسخ به مشکلات خارجی و داخلی خودمان وجود دارد. ما حتما مشکلات داخلی، مشکلات مدیریت و مشکلات در کارآمدی داریم ولی بحث این است که وقتی تحریم فشار می‌آورد، آیا امکان بازنگری در سیاست‌ها و بازنگری در توانمندی خود داریم یا نداریم؟

وی گفت: این مسئله کلیدی است که اتفاقا می‌شود اقدامات سخت و تصمیمات بنیادین را در شرایطی گرفت که مردم احساس می‌کنند که چاره‌ای جز تصمیمات سخت نیست، پس می‌توانیم این تهدید را با گرفتن تصمیماتی که مردم احساس می‌کنند کارایی نظام می‌تواند در شرایط سخت افزایش پیدا کند، به فرصت تبدیل کنیم.

ترامپ: کیم می‌خواست تنها یک یا دو سایت هسته‌ای را نابود کند
۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۳

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا اعلام کرد کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در مذاکرات هانوی می‌خواست تنها یک یا دو سایت خود را نابود کند در حالی که بر اساس اطلاعات من، این کشور دارای پنج سایت هسته‌ای است.

ترامپ در کنفرانس خبری بعد از نشست هانوی گفته بود کره شمالی خواستار حذف همه تحریم‌ها در ازای انحلال بخشی از تاسیسات هسته‌ای شده بود به همین دلیل توافق را امضا نکردیم.

مادورو: انتخابات زودهنگام پارلمانی برگزار شود
۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۰

نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا پیشنهاد برگزاری انتخابات زودهنگام برای مجمع ملی این کشور (پارلمان) را مطرح کرده است.

وی در جریان راهپیمایی حامیانش گفت: ما نهادی را مشروع می‌کنیم که در پنج سال گذشته مشروع نبوده است. مجمع ملی ونزوئلا اکنون در اختیار خوآن گوآیدو، رهبری اپوزیسیون است.

وزیر دفاع انگلیس: در صورت بروز درگیری با ایران، از آمریکا حمایت می‌کنیم
۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۹:۴۵

لایو خبر - 31 اردیبهشت 98

پنی موردانت وزیر دفاع جدید انگلیس که در جلسه پارلمان انگلیس صحبت می‌کرد، در پاسخ به این سؤال که اگر تنش در خلیج فارس جدی شود، آیا ارتش انگلیس از آمریکا حمایت می‌کند، گفت: «بله، و ما همین الان هم در آن منطقه مستقر هستیم.»

او در پاسخ به سؤال یکی از نمایندگان که پرسید آیا نیروهای نظامی انگلیس برای «بازداشتن ایران از اقدام نظامی علیه متحدان انگلستان در خلیج [فارس]» در کنار نظامیان آمریکایی قرار می‌گیرند، گفت: «پادشاهی متحده با شرکایمان در اروپا و خلیج [فارس] درباره فعالیت‌های ثبات‌زدای ایران در آن منطقه نگرانی‌های مشترکی دارد. ما به همکاری نزدیک با متحدان و شرکای خود برای کاهش تهدیدات علیه امنیت آن منطقه ادامه می‌دهیم.»

ترامپ: تا من هستم چین ابرقدرت نخواهد شد
۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۸:۴۵

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا گفت که وی از کشمکش تجاری موجود بین واشنگتن و پکن بسیار خرسنده بوده و اگر چه چین به دنبال آن است که به ابرقدرت تبدیل شود اما این موضوع در دوران ریاست جمهوری وی اتفاق نخواهد افتاد.

أنچه گذشت
۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۸:۳۱

مهمترین اخبار لحظه به لحظه روز گذشته را از اینجا ببینید.

نظرات بینندگان