arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۸۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۲۳ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح حمایتی شورلت برای نوجوانان تا پرچمدار جدید شیائومی

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

 دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده با امضای فرمانی، هر نوع فعالیت وابسته به شرکتهواوی را در خاک ایالات متحده ممنوع اعلام کرد و این فرمان حواشی متعددی را به همراه داشت. اکنون سوال مهمی که مطرح می شود این است که شرایط دیگر شرکت های چینی حاضر در خاک آمریکا چگونه خواهد بود؟مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پروژه عینک هوشمند اپل از پروژه هایی است که با اما و اگر های زیادی شروع شد اما در نهایت موفق شد نسخه اولیه خود را وارد بازار کند. اکنون خبرهای جدید از شرکت گوگل حکایت از آن دارند که نسخه دوم این عینک ها با امکاناتی جدید در راهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

به نظر می رسد چینی ها از تکنولوژی تشخیص چهره به جز شناسایی مجرمان استفاده های دیگری نیز می کنند و در آخرین تلاش خود از این تکنولوژی برای شناسایی خرس های پاندایی که در معرض انقراضند استفاده کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گزارش های شرکت هواوی حکایت از آن دارند که این شرکت چینی از سال 20818 برای روزهای محدودیت خود برنامه ریزی کرده است. درواقع این شرکت فروشگاه اپ مخصوص خود را از مدتی پیش توسعه داده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پرچمدار جدید شیائومی در راه است و این روزها بسیاری از کاربران منتظرند تا با ویژگی های این گوشی هوشمند آشنا شوند. این گوشی که با نام ردمی K20 شناخته می شود، ویژگی هایی قابل توجه دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بسیاری از افراد کم سن و سال یا بی تجربه هنگام رانندگی با خروج از پارکینگ مشکل دارند. اکنون شرکت شورلت در مدل شورلت تراورس2020 نوعی سیستم هوشمند را ایجاد کرده است که می تواند مشکلات رانندگان کم تجربه را حل کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان