arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۸۵۹۵
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۱ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۸

رئيس سازمان ملي بهره‌وري :سايپا مدل موفق بهره‌وري در صنايع كشور است

در گروه خودروسازي سايپا جوانان و متخصصان با انگيزه، خلاق و مبتكر فعاليت مي‌كنند كه توانسته‌اند با استفاده از ظرفيت‌هاي داخلي و كمترين هزينه، نوآوري و پروژه‌هاي بهبود مؤثري را به‌اجرا درآورند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئيس سازمان ملي بهره‌وري ايران باحضور در شركت سايپا ضمن ديدار با مديرعامل گروه خودروسازي سايپا، از نمايشگاه دستاوردهاي بهره‌وري كه باحضور شركت‌هاي گروه و واحدهاي مختلف سايپا برپا شده، بازديد كرد.

به گزارش سایپانیوز، در اين ديدار فاطمه پهلواني رئيس سازمان ملي بهره‌وري ايران با اشاره به عملكرد گروه خودروسازي سايپا در زمينه افزايش بهره‌وري گفت: در ميان صنايع كشور، سايپا به‌خوبي توانسته دستورالعمل‌هاي مختلف بهره‌‎وري را به اجرا درآورد.

وي افزود: گروه سايپا از ساليان گذشته در حوزه بهره‌وري فعاليت مستمر و منسجمي داشته و همواره به‌عنوان يك مدل موفق در رديف صنايع كشور، مطرح بوده است.

پهلواني در بازديد از نمايشگاه بهره‌وري گروه سايپا ادامه داد: در گروه خودروسازي سايپا جوانان و متخصصان با انگيزه، خلاق و مبتكر فعاليت مي‌كنند كه توانسته‌اند با استفاده از ظرفيت‌هاي داخلي و كمترين هزينه، نوآوري و پروژه‌هاي بهبود مؤثري را به‌اجرا درآورند.

وي با اشاره به نمايش دستاوردهاي نوين و شايسته در نمايشگاه بهره‌وري سايپا، گفت: دبيرخانه بهره‌وري سايپا عملكرد بسيار منسجم و مناسبي داشته و توانسته مشاركت همه واحدهاي مختلف سازمان را در اجراي پروژه‌هاي بهره‌وري جلب كند.

نظرات بینندگان