arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۹۱۹۵
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۶ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۸

این دختر کوچولو درواقع «فرانکلین روزولت» است!

در اولین نگاه به تصویر این مطلب چه می بینید؟ در این تصویر یک دختربچه می بینید که کلاه زیبایی نیز در دست دارد و روی صندلی نشسته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در اولین نگاه به تصویر این مطلب چه می بینید؟ در این تصویر یک دختربچه می بینید که کلاه زیبایی نیز در دست دارد و روی صندلی نشسته است.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، این روزها هم تعداد افرادی که مایلند فرزندشان دختر یا پسر باشد کم نیست. با این وجود برخی افراد در این موضوع اغراق می کنند و فرزند دختر یا پسر خود را با ظاهری مختلف طبیعتش در شهر می چرخانند.

اگرچه این رفتار بسیار اشتباه است و به لحاظ فیزیکی و روانی مشکلاتی متعدد در کودکان ایجاد می کند، اما جالب است بدانید از اواسط قرن شانزدهم تا اواخر قرن بیستم این رسم در برخی ایالت های آمریکا کاملا رواج داشته که به پسران خود لباس های دخترانه می پوشاندند.

البته این کار نه در سنین بالا، بلکه در سنین بسیار پایین رایج بود برای مثال پس از سن هشت سالگی شاهد این رسم نبودیم. اغلب اوقات نیز از پسران با لباس های دخترانه عکاسی می شد. طبیعی است که در این شرایط برخی از افراد مشهور نیز که در آن زمان زندگی می کردند، چنین تجربه ای داشتند. یکی از این افراد فرانکلین روزولت است.

این دختر کوچولو درواقع «فرانکلین روزولت» است!

در یک عکس از رئیس جمهور ایالات متحده فرانکلین روزولت شاهد این صحنه ایم که وی در سن 2 سال و نیمگی  لباس های دخترانه پوشیده و عکس انداخته است. درواقع عکس مطلب ما عکس رئیس جمهور مشهور ایالات متحده؛ روزولت است. این عکس در سال 1884 گرفته شده است و هیچکس حدس نمی زد که  وی روزی رئیس جمهور ایالات متحده باشد.

روزولت بین سال‌های 1933 تا 1945 رئیس جمهور آمریکا بود مورخان او را فردی می دانند که در دوره بزرگ‌ترین بحران به انسجام ایالات متحده کمک کرد و این کشور را از رکود اقتصادی بزرگ نجات داد و در جنگ جهانی دوم به آستانه پیروزی رساند.

نظرات بینندگان