arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۰۴۵۹
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۲۲ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۸

پیش بینی رشد فروش گوشی های هوشمند به لطف اینترنت« 5G»

پیشبینی ها حکایت از آن دارند که از نیمه دوم سال 2019 فروش گوشی های هوشمند رشدی قابل توجه خواهد داشت. این موضوع به لطف اینترنت 5G رخ خواهد داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پیشبینی ها حکایت از آن دارند که از نیمه دوم سال 2019 فروش گوشی های هوشمند رشدی قابل توجه خواهد داشت. این موضوع به لطف اینترنت 5G رخ خواهد داد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، تحلیلگران پیش بینی می کنند که فروش گوشی های هوشمند تا اواسط سال 2019،حدود 1.9 درصد کاهش یابد و این یعنی سومین سال متوالی انقباض  بازار اما این خبر بد یک بخش مثبت دوم هم دارد.

انتظار می رود که میزان فروش در نیمه دوم سال 2019  حدود 1.4 درصد افزایش را تجربه کند. این رشد تا حدی به موضوع اینترنت 5G مرتبط می شود. جالب است بدانید تاثیر 5G به مرور زمان افزایش پیدا می کند و تا سال 2023، گوشی های سازگار با اینترنت 5G ارزشی برابر با  23.6 درصد از بازار را در اختیار خواهند داشت.

بر این اساس به نظر می رسد اینترنت 5G افق پیشرفت را در شرکت های تولید کننده تلفن همراه شکل می دهد.از نظر تقسیم، سهم بازار آندروید در سال 2019 از  85.1 به 86.7 درصد افزایش می یابد. در همین حال، تعداد دستگاه های iOS که به فروش می رسد، 12.1 درصد کاهش یافته و  به 183.5 میلیون دستگاه می رسد.

با این حال، تحلیلگران خاطرنشان می کنند که اختلاف تجاری فعلی میان ایالات متحده و چین می تواند عامل مهمی در رونق بازار به نفع برخی برندهای غیرچینی باشد.

نظرات بینندگان