arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۳۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۹ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۸

اطلاعاتی جدید از گوشی موتورولا وان اکشن منتشر شد / دوربین اصلی سه گانه / حفره صفحه نمایش

تصاویری جدید از گوشی موتورولا وان اکشن منتشر شده که نشان می دهد این گوشی دارای دوربین سه گانه اصلی است و صفحه نمایش مجهز به فناوری IPS LCD دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

تصاویری جدید از گوشی موتورولا وان اکشن منتشر شده که نشان می دهد این گوشی دارای دوربین سه گانه اصلی است و صفحه نمایش مجهز به فناوری IPS LCD دارد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اگرچه تاریخ دقیق رونمایی از گوشی موتورولا وان اکشن مشخص نشده است، اما انتظار می رود تا پایان جولای این اتفاق رخ دهد.

بر اساس رندرهای جدید این گوشی می توان حدس زد که موتورولا وان اکشن دارای حفره ای درون صفحه نمایش باشد و البته از دوربین سه گانه نیز بهره ببرد. دیگر اطلاعات منتشر شده در مورد این گوشی حاوی وجود دکمه های پاور و صدا در سمت راست و یک اسلات سیم کارت در سمت چپ است. افزون بر این حدس زده می شود یک بلندگو و یک میکروفون در پایین کنار پورت USB-C قرار دارد. جک هدفون این گوشی نیز احتمالا بالای صفحه قرار می گیرد.

از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به وجود یک اسکنر اثر انگشت در پشت گوشی و یک دوربین اضافی اشاره کرد.سنسور اصلی دوربین 12.6 مگاپیکسلی است و به یک لنز با زاویه دید وسیع مجهز شده است. پیشبینی می شود این گوشی دارای تراشه اگزینوس 9609 باشد و با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی تجهیز شده باشد.در خصوص جنس بدنه نیز احتمالات قوی حکایت از پلاستیکی بودن جنس بدنه دارند.

برچسب ها: موتورولا ، فناوری
نظرات بینندگان