arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۳۷۸۶
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۱ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جنگ سایبری ایالات متحده و روسیه تا اضافه شدن حالت تاریک در «گلکسی نوت 9»

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

این روزها بسیاری از تولید کننده های گوشی های هوشمند به دنبال ایجاد دوربین سه گانه هستند، بر همین اساس نیز برند سونی گوشی جدید خود را با دوربین سه گانه به فروش خواهد رساند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت هواوی انتظار دارد که فروش جهانی محصولاتش پس از ممنوعیت تجاری  ایالات متحده تا 60٪ کاهش یابد. این موضوع نشان می دهد خط و نشان های طرفین چینی و آمریکایی چه عواقبی دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 شرکت سامسونگ حالت تاریک را به گوشی گلکسی نوت 9 افزود. این اقدام پس از آن انجام می شود که طی هفته گذشته شاهد دریافت حالت تاریک توسط گوشی های دیگر این شرکت بودیم.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

تنها چند روز تا رونمایی و معرفی گوشی جدید هواوی یعنی نووا5 زمان باقی مانده است و با این وجود هر روز خبرهایی جدید از این گوشی می شنویم. این بار نیز خبرها به کیفیت دوربین این گوشی مرتبط است که به نظر می رسد 32 مگاپیکسلی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بر اساس گزارشی جدید که توسط نیویورک تایمز  منتشر شده، برنامه های تهاجمی روسیه علیه شبکه های توزیع برق ایالات متحده با یک تلافی جدی رو به رو شده و به نظر می رسد دو کشور وارد فاز جدیدی از اقدامات تخریبی سایبری علیه یکدیگر شده اند.مشروخ خبر را اینجا بخوانید.

 

نظرات بینندگان