arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۴۹۸۳
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۲ - ۰۲ تير ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ارسال خاکستر مردگان به فضا تا اردک رباتیک ژاپن

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

یکی از کشورهای آسیایی که مردم آن علاقه خاصی به برنج دارند ژاپن است و اکنون اردک رباتیکبرای تسهیل برنج کاری وارد مزارع این کشور شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فصل های بهار و تابستان ایده آل ترین فصل ها برای دوچرخه سواری محسوب می شوند. اما دوچرخه سواری ناایمن یک خطر بزرگ محسوب می شود و بنابراین بهتر است دوچرخه سواری در فضایی امن با کمک نقشه های معتبر انجام شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوشی گلکسی اس 7 یک گوشی نسبتا قدیمی است، اما شرکت سامسونگ نسبت به این گوشی قدیمی بی تفاوت نمانده و هر چند وقت یکبار اقدام به ارائه به روزرسانی هایی برای این گوشی هوشمند می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

همه ما حداقل یکبار ایمیل های حاوی اسپم دریافت کرده ایم. ایمیل هایی که یا به طور خودکار به بخش هرزنامه ها رفته اند یا خود ما آنها را به بخش اسپم یا هرزنامه فرستاده ایم. اما گاهی ماجرا بسیار پیچیده تر از این ها است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

تیم کوک مدیرعامل اپل و یکی از تاثیرگذارترین چهره های این شرکت است که اخیرا  در مراسم فارغ التحصیلی دو دانشگاه استنفور و تولین سخنرانی کرده است. او در جریان این سخنرانی مشاوره هایی نیز به فارغ التحصیلان ارائه کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت اسپیس ایکس برنامه ریزی کرده تا با کمک موشک فالکون سنگین خود بقایای خاکستر یکصد و پنجاه و دو نفر از مردگان را به فضا ارسال کند. این سومین پرتاب موشک فالکون سنگین خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

نظرات بینندگان